Boşanırım diye çocuk doğurmak istemiyorum?

Erkeklerin çoğu çocuk olunca bence aldatıyor eşinden sıkılıyor ev sonuçta eskisi gibi olmuyor bu yüzden çocuk yapmak saçma geliyor 2 taraf içinde yarın bi gün boşanma olsa çocuklara mı bakcam hayatımı mı kurcam yeniden bence ayak bağı sürekli ağlayacak eşimle baş başa bi TV bile izleyemem avm ye gidemem sabırsız biriyim çok saçma çocuk doğurmak sizce de mantıklı değil mi?

Boşanırım diye çocuk doğurmak istemiyorum?
Cevapla