Aşk büyüsü yaptırdım ve tuhaf lekeler oluşmaya başladı. Neden olabilir?

Arkadaşlar lütfen yargılamadan yorum yapınız. Burada hayat hikayemi anlatacak değilim ama zor şeyler yaşadım, mecbur kaldım. Yaklaşık 4 ay önce bağlama büyüsü yaptırdım sevdiğim adam için. Bazı belirtiler oluşmaya başladı. Ama son dönemlerde tuhaf şeyler yaşanıyor. Tam 1 hafta önce, hiçbir yere çarpmadığım hâlde bacağımda tuhaf, koyu bir morluk oluştu. Acı falan yok. Böyle bir morluk bir yere çarpmam sonucunda oluşsa acırdı ve hissederdim.
Aşk büyüsü yaptırdım ve tuhaf lekeler oluşmaya başladı. Neden olabilir?
1 hafta sonra yani bugün, morluk bu şekli aldı, sevdiğim adamın baş harfi oluştu:
Aşk büyüsü yaptırdım ve tuhaf lekeler oluşmaya başladı. Neden olabilir?
Morluğun ilk oluştuğu zamanlar kedim geceleri yanımdan hiç ayrılmadı. O günlerde ise bir gün karabasan geldi sabah vakti. Ertesi gün aynı saatlerde kedim yine yanıma geldi, zaten onların göz perdesi yok, hissediyor. Sizce neden oldu böyle?
Aşk büyüsü yaptırdım ve tuhaf lekeler oluşmaya başladı. Neden olabilir?
Cevapla