Arkadaşlar lütfen yargılamadan yorum yapınız. Burada hayat hikayemi anlatacak değilim ama zor şeyler yaşadım, mecbur kaldım. Yaklaşık 4 ay önce bağlama büyüsü yaptırdım sevdiğim adam için. Bazı belirtiler oluşmaya başladı. Ama son dönemlerde tuhaf şeyler yaşanıyor. Tam 1 hafta önce, hiçbir yere çarpmadığım hâlde bacağımda tuhaf, koyu bir morluk oluştu. Acı falan yok. Böyle bir morluk bir yere çarpmam sonucunda oluşsa acırdı ve hissederdim.1 hafta sonra yani bugün, morluk bu şekli aldı, sevdiğim adamın baş harfi oluştu:Morluğun ilk oluştuğu zamanlar kedim geceleri yanımdan hiç ayrılmadı. O günlerde ise bir gün karabasan geldi sabah vakti. Ertesi gün aynı saatlerde kedim yine yanıma geldi, zaten onların göz perdesi yok, hissediyor. Sizce neden oldu böyle?
Aşk büyüsü yaptırdım ve tuhaf lekeler oluşmaya başladı. Neden olabilir?
Sen büyü yaptırırken cinleri de başına musallat etmişsin aferin şimdi git onlardan kurtul büyü yaptırmak çok günahtır benden sana tavsiye evin içi dolu cinlerle ne olursa olsun bunu keşke yapmasaydın
Rica ederim farkındayım çok çaresiz kalmışsın lakin sana musallat gözüküyor en azından saffat suresi ilk 15 ayetini gece dinle ama ses dışarı da gelsin ya da gel istersen anlatayım yoksa geceleri sana kabus olacak
Kanama diatezi var hastamızın. Trombositopeni veya faktör eksikliği olabilir. Hematoloji konsültasyon uygundur. imza #büyükyorumcu diploma tescil: KS 15072015