Yanında staj gördüğüm avukata aşık oldum ne yapmalıyım?

Adam evli başbaşa yemeğe çıktık. Hafif bir yakınlaşma oldu, devamını getirmedik. Evliyim diye soğuk yapmaya başladı. O zaman başından neden yakınlık kurdu. Eşine gidip her şeyi anlatmayi düşünüyorum. Ben mutlu olamadığım sürece onun da mutlu olmaya hakkı yok diye düşünüyorum? Hem de eşi de bilsin kocasının aldatmaya ne kadar meyyilli biri olduğunu, haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Detayı da okuyun lütfen!
Güncellemeler
+1 yıl
Bana hakaret etmeyi bırakın hiç bir şey tek taraflı olmaz.
Yanında staj gördüğüm avukata aşık oldum ne yapmalıyım?
Cevapla