Savcı bir adam benimle tanışıp oturmak istiyor sizce kabul etsem mi bilemedim benden 6 yaş büyük hiç o tarz insanlarla konuşmadım nasıl olurlar?
3 ay
Savcı bir adam benimle tanışıp oturmak istiyor sizce kabul etsem mi bilemedim benden 6 yaş büyük hiç o tarz insanlarla konuşmadım nasıl olurlar?
Her adımını takip eder kimle nerde görüşüyorsun bilir , telefon konuşmalarını bile dinler, Yapmasa bile elinde imkanı olduğunu bilmek bile sıkıntı...
Bak evet o yönden hiç düşünmemiştim
O yüzden tavsiye etmem işte
Telefon dinleme öyle kafaya göre yapılabilen bir şey değildir ya bence savcı bile olsa hakim kararı olmadan kimsenin telefonunu dinleyemezdir
Savcılık kararı yeterli, senin dediğin gibi olsa bile hakimler savcılar kanka gibidirler her türlü kılıfına uydururlar
Ben üstüme düşeni yaptın kendi yazını yazacaksın gerisi sana kalmış
Hımm anladım bi düşündürdü bu konu beni rahatsız olurum böyle şeylerden 🙃
Hani birde egolu takıntılı falan olurlar aşk yoksa olmasın zaten bu iş
Ve kendi mesleklerindeki kadınları tercih ediyorlar bende ticaretle uğraşıyorum hiç o topa girmek istemem
İyi şanslar 👍
Bence burada mesele meslekten çok senin vibe’ınla uyup uymaması 💫 Savcı diye gözünde büyütme, o da sonuçta insan. 6 yaş fark da gayet normal, olgun ve ne istediğini bilen biri olabilir 😉 İlk buluşmada enerjine, sana yaklaşımına bak. Saygılı, sıcak ve samimiyse neden olmasın? Sen böyle ciddi meslekli erkeklerden hoşlanır mısın yoksa daha rahat tipler mi tarzın? 💕
Cevap
5Cevap
Kafayı mı yedin yapış ona evlen aq
Niye abarttın o kadar hahaahhahhahaha
Bence çok üst düzey bir meslek yani değilmi ya?
Çok küçük
?
Pardon ben küçük diye okuyorum yaa
Hiç savcı sevgilim olmadı, ne desem bilemedim
Ne güzel her gün seni hapseder yatak odasına 😃😃
Düşündüğün şeye bak
İyi olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?