İki kişi arasında kalmak... Siz olsaydınız ne yapardınız?

3,5 yıl önce biriyle tanıştım evli olduğunu öğrendim uzak durdum o beni bırakmadı ne yaptı ne etti aşık etti kendine 3 yıldır ilişkimiz var çok iyi anlaşıyoruz birbirimizi çok seviyoruz her anlamda benim isteklerimi karşılayan birisi yanında çok mutluyum. Arada ilişkimizde kopmalar oldu bu süreçte a kişisi ile tanıştım oda mükemmel biri efendi ağırbaşlı bir çocuk. Fakat benimkiyle barışınca ben bu çocuktan uzak durdum. Çocuk tamamen bana evlilik niyetiyle ciddi yaklaşıyor ben kaçtım, kaçmak zorundaydım. Benimki bu olayı öğrendi günlerdir kan kusturuyor o çocuğun numarasını vereceksin konuşucam diye ama vermedim bu yüzden ayrıldık. Ayrıldıktan 2 saat sonra arkadaşlarımla kafamı dağıtmak için kafeye gittim ve karşımda "a kişisi". Çok şaşırdım bu bana bir mesaj mı anlayamadım. İletişime geçti benimle arkadaşça sohbet ettik belli ki tekrar benimle görüşmek ve ciddi bir yolda ilerlemek istiyor ama benim aklım benimkinde. Benimkide benimle evlenmek istiyor ama ikinci eşi yapmak dini nikah ile, güvencem olması için sana bir şeyler vereceğim noterde üstüne yapacağım genç kızsın bana yıllarını vereceksin ikinci eşim olacaksın istersen bi miktar para bırakırım üzerine güvencen olur geleceğin için dedi. Benim için herşeyi yapmaya hazır, boşanamıyor malum sebepler zaten bende boşanmasını istemem yuva yıkanın yuvası olmaz, eşinin rızasıyla evlenmek istiyor onu çok çok seviyorum hatta onsuz yapamam bana sevgiliden eşten önce en yakın arkadaşım gibi her şeyimi paylaştığım derdimi sorunumu aile sorunlarımı hayatımı her derdimde yanımda olan birisi beraber çocuk gibi eğlendiğim yurtdışına çıkıp delilikler yaptığım beraber vakit geçirmekten sıkılmadığım birisi. A kişisi de çok iyi biri hatta kusursuz ama ona arkadaşlıktan fazla bir şey hissedemiyorum, gerçekten evlensek belki benim ihtiyaçlarımı tam anlamıyla karşılayamaz ama beni gerçekten sever sahip çıkar sadık olur çok edepli aile terbiyesi almış dinine bağlı birisi, o kadar arada kaldım ki ağlamaktan başka yapabileceğim bir şey yok a kişinin günahınada girmek istemem ne yapacağımı şaşırdım tek bildiğim canım çok yanıyor
İki kişi arasında kalmak... Siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla