Dayınız ile aranızda bişey olsa ne yapardınız?

olayı anlatim şimdi bakın ben üniversite okuyorum ve ailemden ayrı bir şehirde yani memleketimde değil okuduğu şehirde dayım ile yengem yaşıyor onlarda kalıyorum ben tatile girdik ve ben orada kalmaya devam ettim çünkü ailemin yanına gelseydim onlardan tekrardan ayrılmak çok zor olacaktı yengem de bir aydır memlekete döndü anlayacağınız dayımla aynı evde tek kalıyorum bundan 20 gün önce falan aramızda ufak bir yakınlaşma oldu ondan sonra hiç o geceden konuyu açmadık ve normal dayı yiğen ilişkisine devam ettik dün durum biraz tekrarlandı hoşuma gitmedi sanırım yani aslında önce biraz gitti 20 gün önce ama dün düşününce asla gitmedi hatta iğrendim bunu birine asla söyleyemem ama ne yapmam lazım bilmiyorum

Dayınız ile aranızda bişey olsa ne yapardınız?
Cevapla