Siz olsanız bu durumda ne yapardınız? Uzak durmak mı gerekiyor?

Erkek arkadaşımla ayrıl-barışlı bir ilişkimiz var. o her hatasında geldi ve ben onu kabul ettim; şimdi ise, ben bir kere daha fazla vakit geçiremiyoruz diye ondan ayrıldım ve sonrasında barışmak istedim. Yani aslında ayrılmak istemediğimi de biliyor. 1 şans daha istedim, ilk başta verdi, beni sevdiğini söyledi falan. ama çok uzak davranıyor, bana yazma bir süre benden uzak kal, sinirliyim diyor. Ben o öyle dedikçe ağlıyorum ve yanına gitmeye çalışıyorum. dün akşam haftasonumu görüşelim mi diye sorduğum için bana bağırdı, istemiyorum seni falan diye. Sonra gelip sarıldı. bana sende problem var diyor ama tek yaptığım ve istediğim onunla daha fazla vakit geçirmek istemek. En son bana kahve yapmayı teklif etti, ben acil servis gibi oldum falan dedi. Ben de kabul etmedim, ağlayarak hatta tityerek evime döndüm. Sizce bu durumda ne yapmalıyım? Siz olsanız ne yaparsınız

Siz olsanız bu durumda ne yapardınız? Uzak durmak mı gerekiyor?
Cevapla