10 yillik evlilikte bir süre ayni evde iletişimsiz kalalım fikri hakkındaki görüşünüz nerdir?

eşinle çok basit bi konudan tartistik 10 yillik evliyiz 2 çocuk var 3 gunnhic konuşmadık sonra yazdimnistemiyisan soyle vs. tarzı bi süre böyle olalım ennazindanndaha huzurluyum yazdi ben de peki dedim fikriniz nedir süreçle alakalı sizce
10 yillik evlilikte bir süre ayni evde iletişimsiz kalalım fikri hakkındaki görüşünüz nerdir?
Cevapla