Evlilik dışı ilişkiye nasıl bakıyorsunuz? Evlenmeden aynı evde yaşar mısınız?

Maddi nedenlerden dolayı kimse evlenemediği için nikahsız birliktelikler çok arttı. Kimilerine göre bu ahlaksızlık ve aile yapısının çökmesi demek kimileri ise bunu gayet normal karşılıyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Evlilik dışı ilişkiye nasıl bakıyorsunuz? Evlenmeden aynı evde yaşar mısınız?
Cevapla