Eski sevgili ile yaşananları anlatmanın yasal bir sorumluluğu var mı?

Eski sevgilim benden ayrıldıktan sonra hemen bir ay içinde yeni birini bulup iki ay içinde de nişan yaptı. Ben böyle hayal kırıklığına uğramışken onun mutlu olmasını hazmedemiyorum. Ve nişanlısına ulaşıp olan biten her şeyi, yaşadıklarını anlatmayı düşünüyorum. Fakat devlet memuru olduğum için yasal bir sorumluluğu var mı bilmiyorum? Siz biliyor musunuz anlatırsam yasal bir sorumluluğum var mı?
Eski sevgili ile yaşananları anlatmanın yasal bir sorumluluğu var mı?
Cevapla