Eşimle Çocuğumuz Olmuyor Diye Boşanma Seviyesine Geldik Ama Sorun Eşimde Çıktı Affetmeli Miyim?

Yaklaşık 2 yıldır evliyiz ama hiç hamile kalmadim. Tüp bebek tedavisi falan gördük ama hiç olmadı çocuğumuz :( Kayınvalidem son 6 aydır bana ağır psikolejik şiddet uygulamaya başladı. Keske kadinligi olmayan senin gibi biriyle evlencegine hic evlenmeseydi falan dedi. Esimle baya aram bozuldu bosanmak istedigini soyledi tamam dedim. Bu gun babamin evindeydim mesaj atti test sonuclari cikmis esimin ureme orani dusukmus nerdeyse kisir sayilirmis, benimki olmasi gerektigi gibiymis. Bosanmali miyim? cocuk olmamasi sorun degil ama psikolojik siddet gordum, asagilanmis hissediyorum :(
Eşimle Çocuğumuz Olmuyor Diye Boşanma Seviyesine Geldik Ama Sorun Eşimde Çıktı Affetmeli Miyim?
Cevapla