Hmm.. Kişisine göre değişir. Eğer böyle gizemli gibi takılan biriyse onu deliğinden çıkartırım kendime has yöntemlerimle. Yöntemimin adını söylemem elbette. 😁
Yok ya ilgi çekmek için hiçbir şey yapmam ortamdaysak herkesle normal mesafede konuşurum genelde de kendi dostlarım muhabbetimi sevdikleri için hoşlandığım insanda bu sayede belki beni fark edebilir. Yani farklı davranmam olduğum gibi olurum.
Yok ki kız. Öyle şıpsevdi değilim, o yüzden de sadece 1 kişiden falan hoşlandığım için bir şey diyemeyeceğim galiba. Belli eden hareketler falan yaparım sanırım...
Abla bayılma numarası yapıyorum :( Kız "Ayyyy iyi misiniz?" diye soruyor :( Ben de seni görünce bayıldım diyorum :( Kız "Iyyyy, iğrenç" diyor :( Sonunda kızlar soğuyor :(
Bende taktik maktik yok bam bam bam :) Direk tanışırım, onunla arkadaş olurum. Sonra da zamanı gelince hislerimi söylerim. Taktiğe gerek yok böyle şeylerde
Maalesef yok. Aksine cahilleşiyorum. Olası bir trafik kazası geçirirsem, yol ortasında hasar görmüş arabayı unutup sevgilim yok diye hüngür hüngür ağlarsam bilemem yani.