Direkt tanışalım mı diye yazanlara acayip gıcık oluyorum. Böyle herkese yazıyorlarmış gibi geliyor. Bir tek ben mi böyle düşünüyorum?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılEğer gözlerinde bir kıvılcım görürsem yürüme başlarım (Nasıl olduğu yok, bildiğiniz yürüme :d) Ama bazıları hiç belli etmiyor. Bu durumda insan ikilemde kalıyor. Ben artık bu belirsizlikte niyetini öğrenene kadar takip etmeye başlıyorum. Çünkü belirsizliğe gelemiyorum. Hayır, sapık gibi takip etme değil. Arkadaş ortamından falan ise oradan bilgi topluyorum mesela :d
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Şimdi beğenmek kelimesi görecelidir. Kimini dünya gözüyle görürsün dikkatini çeker. Kimini konuşması davranışları konuya yaklaşımı veya tavrı bu bile senin beğenini çeker. Tanışmak istediğim birine tanışalım mı demem , genelde bir konu üzerine bir bilgi alışverişi olur. Gerçi illa tanışmak için de konuşma gayreti göstermem. İçimden geldiği gibi davranırım. Zaten eğer ki her iki tarafta da bu duygu varsa , bir şekilde o iletişim kuruluyor. Ama zamansız samimiyet veya aciliyet insanı insandan uzaklaştırır. En güzeli ben zamana bırakıyorum. Şimdikiler hemen anlık iletişim kurayım 1 hafta da sevgili olalım mantığında hareket eder. Ben öyle değilim. Sohbet etmeyi bilgi almayı veya vermeyi , dürüstlüğü ve içten konuşmayı seviyorum. Ama beğendiğim birine direk konuşmak istemek bence onu uzaklaştırır. Zamanla tanımak tanıdıkça sevmek kavramına aşığım.
14 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle katılıyorum
- 1 yıl
Teşekkür ederim 😊🤲 şu zamanda herkes bu konular da genelde geri adım atan veya çekingen olur. Bunun sebebi günümüzde ki
Rahatlık ve basit oluşu. Bunların da güven sorunu yaratması. Bir ön yargı duvarı vardır özellikle kadınlar da. Bunu kaldırmak ise zaman ister. Bu zaman da ya o güvene laik misin değil misin belli olur. Ama işte dediğim gibi hızlı olan veya bir anda olsun isteyen zihniyetten korkarım. - 1 yıl
👍🏻👍🏻
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. yani bir erkeğin bir kadınla özellikle reelde tanışması biraz zor bence kadınlar tanımadıkları adamlara karşı fazla ön yargılı davranıyorlar belki 2 sohbet 1 kahve içilecek ama bütün erkeklere Abaza gözüyle baktıkları için şansımız azalıyor maalesef ama kadın bu konuda her zaman şanslıdır genelleme yapmıyorum ama çoğunlukla istedikleri adamla tanışırlar birde son zamanlarda toplum olarak maalesef çok şekilci olduk sözde herkes iç güzelliği der ama yalan birde hiç tanımadığın bir kadınla tanışmak zordur yani evli midir sevgilisi var mıdır ters tepki verir mi bunları düşünürken kadın kalkıp gidiyor zaten 😂😂
18 Yorumla- 1 yıl
Erkeklerin bu konuda daha cesaretli olması lazım bence. Yani arkadaş da olabilirsin önce tanımak için. İlla ben sizi beğendim tanışalım mı demen gerekmiyor. Kadınlar her erkeğe abaza gözüyle bakmaz. Abaza gibi davranana abaza gözüyle bakar. Tamam dış güzellik elbette biraz önemli ama karakter olmayınca hiçbir işe yaramaz
- 1 yıl
sondan başlıyım işte dışını beğenmediğinin içini merak etmezsin ya o hesap ayrıca zaten hemen bişiler olsun diye yaklaşılmıyor öncelik tanışmak ve arkadaş olabilmek sonrasına bakılır her şey yolunda giderse devam edilir cesaret konusunda haklısın ama işte ters tepki alma durumu ve neyle karşılaşacağını bilmediğinden bir ufak korkuyor olabiliriz
- 1 yıl
Ters tepki alabilirsiniz. Bundan korkmayın. Bir şey kaybetmezsiniz yani ama hiçbir şey yapmazsanız hep kaybedersiniz. 2+2=4
- 1 yıl
O kişi ben değilim yani bu muhabbetten sonra bana olmadı yani :) takipleşebiliriz sorun değil ama şansını başkalarında denemelisin
- 1 yıl
Hayır yine olmazdı diyorum. O bahaneydi. Konuşmak istemiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Görüşünü beğenirim, beğenirsem soruda konuşmaya çalışırım ki sadece soruda konuşmayı severim! 😅
Özelde bir iki belki üç gün sonrası yok, konuşmanın da anlamı yok! 😅
Soruda konuşmak güzel konu var! 😅10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Merak etme, yalnız değilsin! 😂 Direkt "tanışalım mı" demek kesinlikle çok klişe ve çaba göstermemek gibi geliyor. Bence ilk önce ortak ilgi alanlarından veya hobilerden bahsedip, doğal bir sohbete başlamak daha etkili olur. Mesela, onun ilgisini çeken bir konuyla ilgili bir soru sormak ya da iltifat etmek işe yarayabilir. Böylece sohbet daha akıcı ve keyifli geçer. Önemli olan doğal olmak ve kendin gibi davranmak 💖✨.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
23Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılBen tanımadan kimseyi beğenmeyeceğim için tanışmak da istemem. kendiliğinden gelişirse olur bir şeyler sadece
10 Yorumla
1 yılEğer o an gördüğüm ve sonrası gorme ihtimalim düşük biri ise içimde tutar söylemem bisey yapmam nasip te varsa yine denk geliriz zaten sürekli göreceğim biri ise ilgili davranır onun mutlu olacağı şeyleri yapmaya çalışırım belli etmeye çalışırım sonrası ona kalmış onun davranışı önemli
10 YorumlaEğer real hayattan bahsediyorsak, arkadaşı varsa ona söylerdim direkt söyleyemezdim bir de ilk sorardım sevgilisi veya konuştuğu biri car mı vs. ama her türlü söyleyemezdim sanırım jdkdj
13 Yorumla- 1 yıl
Real veya internet fark etmez hepsi için söyledim
- 1 yıl
😂
sanaldan pek sicak bakmiyorum tanismak icin ama realde olursa neden olmasin
Sanal hiç guven vermiyor15 Yorumla- 1 yıl
Bana iki türlüsü de güvenilir gelmiyor bakalım hayırlısı 😂
- 1 yıl
Orası öyle de kime güvenicez işte..
- 1 yıl
Evet haklısın yaş ilerledikçe seçicilik artıyor. Hayırlısı olsun ne diyim :)
Gizli Üye(36-45)1 yılmekanda cafe de filan denk gelirse lavabo kapısında falan benim hazırladığım bir tesadüfle denk geliriz ve meraba naber filan derim burada pek eğleniyormuşsun gibi gözükmüyor başka bir yere kaçalım mı derim : )
163 Yorumla- 1 yıl
Hiç güvenilir bir yaklaşım değil bana göre ama kişiden kişiye değişir tabi bilemem
Cevap sahibi1 yılöncesinde uzun uzun ksişiyoruz tabi ki... birgün böyle seni de düşürürsem hiç şaşırma :D
- 1 yıl
Ben böyle şeylere düşmem sen rahat ol. İşim olmaz :)
Cevap sahibi1 yılsen düşmezsin ben düşürürüm :) tabi istersem beğenirsem
- 1 yıl
Abicim o zor biraz bence iddalaşma. Öyle ortamlarda zaten takılmam, takılanları da o şekilde hayatıma almam yani. Beni tanımadığın için bence büyük büyük laflar etme hiç
Cevap sahibi1 yılahahhaha peki bunu karşılıklı kahve içerken konuşuruz
- 1 yıl
Biriyle bir yerde öyle uzun uzun kesişmem yani ben. Kafamı cevirir önüme bakarım o yüzden konu bensem zor
Cevap sahibi1 yıltamam hanımefendi şimdilik dediğin gibi ossun
- 1 yıl
Noldu hırs mi yaptın şimdi? Profilini aç da bi görelim gizlenme yani. Böyle konuşanlar sonra gelip bir sürü hesaptan yürümeye çalışıyorlar. Böyle gereksiz iddialarda bulunup insanların vakitlerini almayın
Cevap sahibi1 yılyoo neden hırs yapayım seni görmedim bile belki beğenmeyeceğim... beğenirsem ibaresini özellikle yazdım yukarda.. beğenirsem elde ederim beğenmessem hiç uğraşmam yani burada hırs yapacak bir durum yok yürümek istesem yarım saattir burada yorumlaşana kadar özel den mesaj atar ya da eklerdim zaten ama iddialarımın arkasındayım bunu da söylemeden geçme istemem :)
- 1 yıl
Begensen de begenmesen de fark etmiyor. Ben seni görmediğim halde beğenmedim bu tavrınla :)
Cevap sahibi1 yıltavlama aşamasında böyle gıcık olmuyorum tabi gerçek halimle orada bulunuyorum burada beğenip beğenmeyeceğimi asla öğrenemeyeceğim bir hatunla pazar sabahım neşelensin diye goygoy yapıyorum hepsi bu
- 1 yıl
Mesela atıyorum dünya yakışıklısı olsan ne yazar tavrın güven vermedikten sonra. Ben saf biri değilim. Öyle iki bakış atarak, iltifat falan ederek tavlanacak biri hiç değilim yani.
- 1 yıl
Öyleyse neşene başka yerde devam et. Beni hiç sarmadı :)
Cevap sahibi1 yılburadaki tavrım pazar sabahı gıcıklığı evet reelde böyle değilim tabi ki güven veririm öyle bir şeytan tüyüm var ayrıca herkesin attığı bakışı ettiği iltifatı etmem istersemde alırım ama istenecek biri misin bilemiyorum düşünmem gerek o şerefe nail olabilir misin acaba
- 1 yıl
Offf egoya bak yaa. Bu biraz fazla abartı oldu yalnız. Kendini bu kadar önemseme bence. İnsan reelde de kendini er geç ele veriyor. Bu kendini beğenmişlikle istesen de bana ulaşamazdın zaten. Ha ola ki başta kandırdın diyelim, yalancının mumu yatsıya kadar. 3 gün sonra tekmeyi yediğinde anlardın :)
Cevap sahibi1 yıl1. si istediğin kadar yakışıklı ola demişsin ben yakışıklı değişim bi görsen hiç alakam yok yakışıklılıkla mesele tip değil doğru insanla doğru muhabbet. gelelim son yazdığına en başından beri seninle olmadığım bir kişi gibi davranıyorum sırf geyiğine sen böyle çıldırdıkça çok hoşuma gidiyor çünkü ama ben gerçekte böyle biri değilim ne egoluyum ne kendini beğenmişim... ve ben insanları kandırmam gerçek ben ile ilgilerini çekerim yani yalanım olmaz başka kanarsan kandığın kişiliğim asla değişmez ve asla tekme yemem
- 1 yıl
Asla, asla, asla... çok büyük laflar ediyorsun umarım bir gün başına gelmez. Bu arada ben çıldırmıyor hahaha nerede çıldırmışım 😂
- 1 yıl
Tanımadığım biri beni böyle şeylerle çıldırtamaz :)
- 1 yıl
İnsan durup dururken neden olmadığı biri gibi davransın ki? Ha iyi anlamda olmadigin gibi davranırsın ama kötü anlamda olmadığı gibi davranmaz insanlar. Kötü bir özellik görünüyorsa o sende kesin vardır. İyi özellik görünüyor ise o rol olabilir :)
Cevap sahibi1 yılhala çok büyük laflar ediyorsun diyor ben çok büyük laf etmem o lafların gerektirdiklerini yaparım ama seni görmediğim için risk almıyorum sonra beğenmezsem sıkıntı olur üzülürüm. ayrıca tek mesajdan 2 şer mesaj atmaya başlaman çıldırma göstergesidir 1 tane yetmiyor için soğumuyor 2. ye geçiyorsun :)
- 1 yıl
Ben normal yorumlara da kısa kısa yazdığım için bazen üst üste yazarım ne alaka ya :) ayrıca sen kendini ne sanıyorsun ki ben sana kendimi neden göstereyim zaten demi :)
Cevap sahibi1 yılişte hayatın boyunca sana hep kötü insanlar iyi insan rolü yaparak yaklaştığı için fazla korumacı ve duvarlar örerek geliştirmişsin kendini ve insanları hep öyleymiş gibi genelliyorsun önyargılısın... ben şu an gıcık bir karakter rolü yapıyorum izin günümde evimde yatağımda uzanmış keyif yaparken bi yandanda eğleniyorum gerçekte böyle değilim daha oturaklı beyefendi anlayışlı biriyim... neden insnalar sadece iyiymiş rolü yapsın ki kötüymüş ya da gıcıkmış rolüde yapabilirler bu kanıya nereden varıyorsun böyle
Cevap sahibi1 yılyahu seni tavlasam şurda 2 3 güne her türlü görürüm seni :)
- 1 yıl
Tavlayamazsın emin ol bu 1, 2. si ben 2 günde öyle burada kimseye kendimi göstermem kolay kolay. Hele sana hiç yani o yüzden yorma kendini :)
- 1 yıl
Tavlama konusunda kendine bu kadar güvenenin de bir sürü denemeleri olmuştur zaten bu da seni reddetmem için büyük bir neden :)
Cevap sahibi1 yılhayatımda konuştuğum ilk kadın sen değilsin :D ama son olabilirdin :D ayrıca senin için kendimi yormam.. sana yapacağım şey en fazla bu yataktan pc ye kolumu uzatıp tek elle cevap yazmak :D ve beni reddedebileceğin bir durum yok olmazda
- 1 yıl
Benim için de aynı şey geçerli :)
- 1 yıl
İlk cümlen hariç tabi
Cevap sahibi1 yılYoo hayatımda ilk konuştuğum sen değilsin... ilk cümlem buydu 😀😀
- 1 yıl
O doğru da cümlenin devamini diyorum. "Ama son olabilirdin" kısmı. Sen son olamazsın yani bende. Onu diyorum. Hahaha ya niye bu kadar açıklama yaptırıyorsun anlaman lazımdı 😂
Cevap sahibi1 yılYooo anladım zaten açıklama yap uğraş diye yaptım 😀😀 demek ki ben sen de son olamam benden sonra başkalarıda olacak bak sennn
- 1 yıl
Sen kimsin ki benim hayatımda yer edeceksin de, senden sonra diye bir kavram olacak ya hahahaha😂
Cevap sahibi1 yılBen kimim haa çok kırıcısın eyw tamam ben kimmişim öğrenme şansını sonsuza kadar kaçırdın
- 1 yıl
Öğrenmek gibi bir niyetim yoktu zaten. O cümleyi de egondan kaynaklı söyledim. O kadar egolu olmasaydın bu tavrımla karşılaşmazdın. Kendini ulaşılmaz biri zannetme bu kadar
Cevap sahibi1 yılNe ulaşılmazı yahu burdayım işte istediğin zaman ulaşıyorsun ne alakası var egolu da değilim ego yapacak bir özelliğimde yok ama o laf çok kaba ve çirkindi çok kırıldım... Ben sana gıcıklık yaptım terbiyesizlik ve saygısızlık yapmadım senin de yapmana gerek yoktu
- 1 yıl
Bence sen yazdıklarına bir bak önce. Yok kendini yoramazmışsın da, yok kendini göstermezmişsin de, yok şansı kaçırmışım da.. böyle konuşursan alacağın cevap bu olur. Bu karşındakine "sen bir hiçsin, ben kendimi bişey zannediyorum" demek. Böyle yaparsan haliyle ben de böyle cevap veririm haklı olarak
- 1 yıl
Amacım kırıcı olmak ya da kaba davranmak değil. Söylediklerine karşılık söyledim bunu. Soylediklerin şaka ise bu söylediğimi de şaka olarak algilayabilirsin
Cevap sahibi1 yılBöyle şaka olmaz pazar günü izin yapıyorum evde oturmuşum can sıkıntısı eğleniyorum başıma gelene bak tüm günümü zehir ettin hiç söylemeyecek laf söyledin. Kendimi göstermem diye bir şey demedim görmek istersen gösteririm nedir yani... sana sen bir hiçsin anlamına gelen bir şey söylemedim senin aşırı alıngan tavrın yüzünden böyle anladın
- 1 yıl
Peki ben yanlış anladıysam kusura bakma o zaman. Egolu tavrın hoşuma gitmedi sadece. 2 cümlelik muhabbetle de günün zehir olmaz bence korkma o kadar. 5 dk sonra unutursun gider
Cevap sahibi1 yılbarıştık tamam :) unutacak olsa sabahtan beri burada seninle yorumlaşıyor olmazdım... ben egolu değilim lanet olasıca egolu değilim ben
- 1 yıl
Aynen aynen gördük 😂 egosuz halin buysa egolu halini düşünemiyorum
Cevap sahibi1 yılbenim asla egolu bir halim olmaz bunu deneyimlemek istersen takip isteği atayım
- 1 yıl
Egolu halini deneyimledim zaten buradan gördük. Hem görüşü neden gizli yapıyorsun ki en başta
Cevap sahibi1 yılal açtım
- 1 yıl
Hiç tanımadığın bir insana mı bunu diyeceksin?
- 1 yıl
Efsane bir tartışma olmuş
- 1 yıl
@sevda_mı_hayal_mi efsane mi yoksa gereksiz bir tartışma miydi ondan emin değilim 😂
Cevap sahibi1 yılbence efsaneydi sence?
- 1 yıl
Soluksuz okudum 😬😬
Cevap sahibi1 yıl@sevda_mı_hayal_mi 2 sezon netflix dizisi olur değil mi? :D
- 1 yıl
Hemde nasıl güzel olur😬
Cevap sahibi1 yıl@sevda_mı_hayal_mi o zaman hanımefendiyi ikna et çünkü onun için gereksizmiş sanırım :)
- 1 yıl
Evet ego kokan gereksiz bir tartışmaydı bence gayet :)
- 1 yıl
Üzgünüm. Kimseyi ikna edemem ☺️ gerilimin yüksek olduğu polisiye bir roman okur gibi hissedince sohbetinize dannn diye atladım. Siz kusura bakmayın 😇
- 1 yıl
😁
- 1 yıl
@sevda_mı_hayal_mi estağfurullah :) evet kimse beni bu konuda ikna edemez zaten :) arkadaş yine gizlenmiş bir de sanki görünce yiyorlar sitede
Cevap sahibi1 yılBeni bir tek senin görmeni istiyorum başkasıyla paylaşma 😀😀
- 1 yıl
Ne diyon abicim
Cevap sahibi1 yılEgo taşımayan şeyler buldum onları yazıyorum mütevazi böyle
- 1 yıl
Abicim beni ekle bari. İlla birini eklemek istiyorsan. Sorunu böylece çözmüş olalım 🤣
Cevap sahibi1 yıl@sevda_mı_hayal_mi hayır teşekkürler
- 1 yıl
Rica ederim 🙏🏻
1 yılHahahha kimse bana tanışalım mı yazmadı hiç 😂
13 Yorumla- 1 yıl
Samimiyetsiz bir yaklasim zaten bu. boş ver daha iyi 😂
- 1 yıl
Ben de kimseye yazmadım en azından 😎
- 1 yıl
En güzeli 😎 akışına bırak amaann
1 yılBen olaya böyle olaya direkt girmem. Konuşurum konuştururum biraz gezerim buluşurum. Olacak olan bişeyse zaten kendiliğinden oluşuyor böyle bir durumda. İlla direkt olarak ad koymaya da niyeti belli etmeye de gerek yoktur ilk başlarda.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılÇok basarabildiğim bir şey değil. Beğenip öyle ardından bakakalıyoruz. Sonra herkes kendi sonsuzluğunda kayboluyor.
20 Yorumla
1 yılO da beni beğeniyor gibi gelirse bir samimiyet kurmaya çalışırım ama onda bir beğeni söz konusu yoksa unuturum djjdjdjdkd
10 Yorumlabazen de aslinda en kolay tanisma sorusu o, bikere eski sevgilim bana tanismak icn gel esyalarimi ütüle miydii katla miydi diye biseyle baslamisti yaniii hdgfjak
112 Yorumla- 1 yıl
O nasıl oluyor ya
- 1 yıl
Yok artık sen ne dedin buna?
- 1 yıl
İnstagramdan tanışmalar bana güvenilir gelmiyor açıkçası. Bunu bir çok kıza yazmış olabilir yani sen tek değilsindir diye düşünüyorum
- 1 yıl
Heh işte ben de bundan bahsediyorum zaten. Instagramdan her önüne gelene yazan kişilere 9 ay harcamak kötü bir durum. Zaman israfı. Zamanına yazık yani. Ben öyle instagramdan falan güvenemiyorum kimseye.
- 1 yıl
Adam gibi biri olmayacaksa yalnız kalmak daha iyidir
- 1 yıl
Yalnızlıktan korkma pislik insanların çevrende bulunmasından kork
- 1 yıl
Evet :)
- Aşk İlişkileri konusunda 15,2b cevap paylaştı.
1 yılTanışma konusunda başarılı değilimdir pek beceremem o yüzden direk söylerim uzun uzun planalar kuramıyorum
10 Yorumla Beğensem de ilk adımı atmaktan yana değilim ama ona belli etmeye çalışırım gelirse gelir gelmezse de kendi bilir
21 Yorumla- 1 yıl
Ama bazıları hiç belli etmiyor hiç bir şey anlaşılamıyor. Bu durumda da insan çekiniyor. Mesela sen ne yapıyorsun bu durumda da belli ediyorsun acaba?
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Bence yanlış düşünüyorsun çünkü o öyle değil kesinlikle herkes aynı değil yani
20 Yorumla
1 yılBeğensem de ilk adımı atmam ama belli ederim gelirse ne iyi gelmezse de artık napalım.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Uzaktan izler o mesafede fkirleriyle tanışırım asssdffg
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 687 cevap paylaştı.
1 yılGenellikle belirli bir konudan konuşmaya başlarım eğer ki beğendiğim birisi olursa
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. "Merhaba, sizinle arkadaş olmak istiyorum" yazarım her halde.
10 Yorumla
1 yılBoyum 1.65 olduğu için asla sevilmeyeceğim o yüzden ister gider yürürüm ister hiçbir şey yapmam.
12 Yorumla- 1 yıl
İnsanlar boya göre mi seviyor? Aa bu 190 bunu sevmeyilim, aa bu 165 sevmiyim mi diyorlar 😂 gerçekten böyle mi düşünüyorsun
- 1 yıl
Evet öyle yapıyorlar. Şimdi izin verirsen Xper kasmam lazım.
- Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.
1 yılKarşıdan adım gelmesi lazım, onun da hoşlandığını anlamam gerekiyor
10 Yorumla Aynen kardeşim herkese yazıyorlar. Böyle işte bu erkekler. Alayı şerefsiz. Lezbiyenlik bir ümit kapısı olabilir senin için. Bir düşün istersen.
08 Yorumla- 1 yıl
Herkes herkese yazıyor demedim farkındaysan. Neye bu kadar yükseldin
- 1 yıl
Tanışalım mı diye yazanlardan bahsediyorum. Ne alaka lezlik falan saçmalamissin yani
- 1 yıl
Siz yazmaya devam edin. Sizin tayfaya zaten güvenmiyoruz rahat ol
- 1 yıl
Onlara güvendiğimi kim söyledi? Uzayda mi yaşıyorsunuz ben anlamıyorum ki
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılBilmiyorum bir erkek ne yazabilir ki
117 Yorumla- 1 yıl
Siz normalde bütün insanlarla "merhaba tanışalım mı" diyerek mi tanışıyorsunuz? Bütün herkesle öyle mi tanıştınız yani?
- 1 yıl
Farklı şeylerde denedim hemcinsiniz yanlış anlayabiliyor bu samimiyet nereden geliyor diyebiliyor böyle bir soru sormuştum selam yeter dedi bir çok insan
- 1 yıl
Kişiden kişiye değişiyor demek ki
- 1 yıl
Evet kişiye göre değişiyor tabii ki senin ve başka kadınların bakış tarzının başka olduğu gibi
- 1 yıl
Selam merhaba gibi şeyler çok monoton
- 1 yıl
👍🏻
- 1 yıl
Evet
- 1 yıl
Sana ne yazılsa cevap verirdin
- 1 yıl
Onu bilemiyorum ama merhaba tanışalım mı diyenleri hep reddetmişimdir. O artık karşıdaki kişiye bağlı
- 1 yıl
Anladım belki o anki hislerin de etkili olur senle bizim konuşmuşluğumuz var eskiden
- 1 yıl
Doğrudur. Genelde dini veya felsefik konularda konuştuğum oluyor insanlarla
- 1 yıl
Olabilir eski gibi baya ece miydi ismin
- 1 yıl
Hayır
- 1 yıl
Başka biriyle de karıştırıyor olabilirsin
- 1 yıl
1 yılı geçmiştir nickbnameni hatırlıyorum
- 1 yıl
Bilemiyorum o zaman
- 1 yıl
O zamanlar yeni üyeydin 😅
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Tanışalım mı 😂
15 Yorumla- 1 yıl
Hahaha olur abi tekrar tanışalım 😂 Bu arada sen soruyu beğenince süper soru seçildi. Bence benim sorular sizin fenomenlikten dolayı seçiliyor gibi geliyor bana 😂
- 1 yıl
Hahaha o da var tabi 😂
- 1 yıl
Eyvallah abim sen de 😂
Ne yaşarsam kendi içimde yaşıyorum, uzaktan sevmek iyidir ☺
17 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılDirekt konuşmaya başlarım.,
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılBir merhaba ile başlanabilir
10 Yorumla
1 yılHaklısın, bilmiyorum valla
10 YorumlaEn kestirme olanı hangisiyse o an
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
1 yılHaklısın öyle bir giriş olmaz
10 Yorumla
1 yılReel de direkt yanına giderim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hiç belli olmaz
10 Yorumla
1 yılHerkese yazması sıkıntı mı
012 Yorumla- 1 yıl
Değil mi?
- 1 yıl
Değil bence sevgilisi olsun istiyosa yazması lazım kendini birine kabul ettirene kadar
- 1 yıl
Mesele kendini birine kabul ettirmek mi? Her önüne gelene yazanların vizyonu bu kadar sığ oluyor işte üzgünüm
- 1 yıl
Birinden hoşlanırsın ve sadece onunla konuşursun bu anlamda. Öyle herkese yazmak nedir yani bu kadar mı yokluktasiniz derler adama
- 1 yıl
Reddedilen erkekler olup yalnız kalmaktansa sürekli denemek lazım yoklukdayız evet kız tavlamak zengin olmayan yakışıklı olmayan erkekler için zor bir şey
- 1 yıl
İstediğin kadar zengin ve yakışıklı ol. Tek başına sadece bu iki özellikten ibaretsen tavlayacagin kişiler de kalitesiz kişiler olur. Ha ama karakterim var diyorsan tavlayacagin insan da o kalitede olur. Ama sen bırak seçim yapmayı, direkt seçim yapılan taraf olmaya çalışıp bir de nefes alsın yeter moduna giriyorsun. E bu kritersizliğe de avucunuzu yalamak düşüyor.
- 1 yıl
Napayım peki zaten 23 yaşında ve hiç sevgilim olmadı mal gibi hiçbir kıza yazmadan karşıma çıkcak kişiyi mi bekliyim başka erkekler gibi 30 yaşını geçip bakir el değmemiş bir adam olarak kalmak istemiyorum siz kızların içinde el değmemiş bakire az var diye erkekde de az var sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz
- 1 yıl
El değmemiş bir adam olmak istemiyorsan ona göre kız bakacaksın. Şahsen önüne gelenle yatan biriyle ben evlenmeyi düşünmem
- 1 yıl
Önüne gelenle yatmayan kız mı kaldı
- 1 yıl
Evet var gayet. Örnek ben mesela. Benim gibi tonla kız var. Bence çevreni değiştir önce. Ama yok vazgeçtim. Sen de o kafada olduğuna göre birbirinize layıksınız. Sen o çevreden devam. Sonuçta temizler temize layık, kirliler kirliye
- 1 yıl
Senin gibi tonla kızın var olduğunu nereden biliyorsun?
- 1 yıl
Bir soru sorsan kaç defa sevgiliniz oldu diye çoğu kızın en az 4-5 tane olmuş bak en az diyorum birde.
saçlarınız çok guzelmış
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. İlk adımı atmam
00 Yorumla
1 yılDirekt söylerim
10 Yorumla
Devamını Gör(19)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Beğendiğiniz biriyle tanışmak istediğinizde nasıl bir yol izlersiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer