AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
143Cevap
Boşu boşuna ağlıyosun böyle aptal birini kaybettiğin için ağlıyosun..😒tam dayaklıksın
O konuşma özürlü haysiyet yoksunu varlık (insan demiyorum) kaçıncı elmis?
Tam bir buyuk basmis. Iyi olmus ayrilmaniz, allah kuetarmis seni
Bu manyak için mi ağlıyorsun. Seni eşya yerine koyan için mi. Saçmalama bence.
Allah seni korumuş hiç üzülme yol yakinken ayrılman hayrına
Yok ebesinin nesi o nasıl bir benzetme öyle aşşağılık adam
Koy gtüne tekmeyi andavala bak her hafta escorta gittiğine eminim ha
Bir şey yapma önüne bak seni istemeyen birinin peşinden koşmicaksın herhalde
bu kelimeyi kullanmasına gerek yoktu kibarca ben yapamam diyip gidebilirdi
💕💖🌼🌹🍷🍷🍾
Kendine göre haklı. ama ifade ediş biçimi yanlış. Bazı insanlar kaldıramayabilir böyle şeyleri
Sen diyemedin mi sen kaçıncı elsin peki? Zihniyetine sokkayımmm onun
Ne ağlıyorsun ya. :D Şimdi bu annesi boşanınca ona da ikinci el der, mantığına göre. Üzülme.
bir şey diyemedim bende acemiye bir halt ogretemem deseydin vizyonsuz
Ondan kurtulduğun için şükretmelisin..
Ağlamak nedir.. Hiç mi sevmiyorsun kendini?
Öyle birini kafaya mı takıyorsun bebeğem 😏 vur totosuna rahvan gitsin
Böyle biri için üzülüp ağlamak yerine.
Kurtulduğun için sevinmelisin...
Böyle biriyle birlikte olman hats söylediği lafa bak
Ne yapacaksin tabiki yatip kalkıp şükredeceksin öyle bir geri kafalı vizyonsuzdan kurtulduğun için
Si. K. T. İ. R. S. İ. N nokta nokta ve noktaaaaaaaaaaaaa!!!
Kendisinin eminim daha önce neler yapmıştır. Her b*ku yapıp dokunulmamış istiyo
Peki kendi ikinci el degilmi neden sormadın bu soruyu saf misin sen
Erkek arkadaşının saçmalığı kendi hiç ilişkiye girmemiş mı
O zaman kendisini de artık 2. El oldu.
2 el ne ya. kurdela mı. boş ver. senin için sırada bekleyen bir sürü vardır.
Herkesin tercihi farklı. doymak bilmeyen cinslerimiz var. ne istediğini bilmiyor
Birincisi o senin sevgilin değil o bı kere insan değil ikinci el ne demek la sen buna nasıl sevgilim dersin hala
Verilmiş sadakan varmış. Aşağılık bir insan için ne gözyaşı dökmeye değer ne de üzülmeye. Takma kafana hayatını yaşa
Bana biraz bu soruyu soran erkek ve soru da troll gibi geldi….
💕💖🌼🌹🍷🍷🍾
Tercih meselesi birinin ilki olmal istiyor olabilir ama bu kullandığı sözler çok çirkin. Saygısız kanka
bence sana iyilik yapmış kendinen kurtararak üzülmen gereken bi şey yok hatta böyle sağlıksız bir düşünce şekline sahip biriyle artık vakit geçirmeyeceğin için sevinmen lazım
ilk zamanalr tabiki ğzülüceksin ama zamanla anlarsın kendi değerini
herkes kabul etmez ama kabaca söylemesi garip olmuş uygunca söyleyip ayrılmak varken
ne alaka o kendini şartlamış bence o da sonuçta ilişkisi olucak ve reddedilecektir yapan karşılıksız kalmaz önemli olan ilişki değil uyumdur.
Kardeşim seni o çocuktan Allah korumuş boş ver yol alsın bu kafada bı insanla ömür geçer mi hıc
Delikanlı adammış helal olsun her erkek böyle adam olsa keşke ulke bu halde olmazdı
Geçmişi kirli olan şebekeler seni savunmuş yorumlar da utanmadan
Genelde geçmişi kirli olan kadınlar o çocuğa atıp tutmuş kendi yedikleri naneyi saklamak için
böyle diyenler temiz sandıkları grup sx yapmış kızlarla evleniyor. xD
bu tip sorular sormayi birakmalisin. sonra bi bakican artik donme olmussun
Korkunç biri bunun için döktüğün göz yaşına yazık ya
İlişkiniz bittiği için şükret böyle deyyuslardan ilişki insanı olmalarını bekleme, çok değerlisin sen yaşadıklarınla değerlisin en güzel günler senin olsun iyi ki varsın
boşa gaz verme kıza :D
@Gülgibierkek gaz vermek için söylemedim bayım sizin sahip olduğunuzu bilmediğiniz evrensel insan hakları ve evrensel ahlak çerçevesinde konuşuyorum
ne evrenseli herkesin insan hakları kendine göredir kimse kimseyi takmaz :D
Bence kafanı takma gerçekten sevmiş olsaydı bırakmazdı bunu da çok önemsemezdi
Öyle insan bırakmasa bile ilerde hep promlem olurdu seni bu konu üstünden yargılardı sürekli ve sonra ayrılık bence iyi olmuş bırakması
En azından seni kullanmak istediğini itiraf etmiş :)
Sukur namazi kilip kurtulduguna dua edeceksin baska napacaksin. sana esya muamelesi yapan adami napacaktin asıl onu sorguladim ben
Namuslu kadın istemek kötü bir şey mi?
Allah bilir o kaçıncı el, böyleleri her türlü haltı yer sonra da sütten çıkmış ak kaşık isterler
Rabbim herkesin gönlüne göre versin, sen boş ver
Asıl boyleleri temiz olur şunu sakın unutma damga vurmayı bırak da geçmişi temiz olan erkek kendi gibi birisini ister.
Geçmişi kirli olan kimle yatarsa yatsin isterse cplak çıksın sokağa yinede razıyım der ona bu sitede bolca var o gvatlar dan.
Belki temizdir günahını almayalım bu devirde öyleleri kaldı mı?
Bu sitede kalmadığı kesin
Aynen
Seni eşya gibi görmüş ağlicak bir şey yok taze taze çürüyüp atıyorum demiş kısaca şerefsizin önde hideniymiş çok takılma
Psikopat herife bak, iyi olmuş ayrıldığınız. Kim bilir başka ne psikopatça düşünceleri çıkacaktı ileride.
böyle geri kafalı birinden ayrıldığın için şükret bence. bu devirde bunun muhabbetini yapıyorsa ilerde ne sorunlar çıkarır allah bilir
Onla devam etsen oda senle yapacaktı bakire olsan bile
Kufuru bas o herife salla gitsin be canım nasil konusmus
iyi demiş nasıl diycek baska :D
kendisi kacinci elmis acaba
Öyle bir pislik hayatından basit bir şekilde çıktığı için sevineceksin
İyi demiş agzına saglık adamın alnından öpesim geldi
Off biktim şu etkenlerin saçma triplerinden sanki kendisi sıfır mal ya boş ver ağlamaya değmez bile
Erkeklerin*
Ne ağlaması manyak mısın ikinci el ne ayrıca bu nasıl bir zihniyettir
Bacım keyfine bak bol bol Mervelere git boş ver yani
Bakirəlik kalmıyorsa . Tanış olarkən bakirə olmadığını söylemelisin
Türkçe mukemmel aga
Mən Azərbaycanlıyam
Nagarim
Bu sənin zövqündən aslı
Sagol qerdesim
DSLKFVMPEMVFM pusta bak ondan bir kardeşim olmaz hadi ordan et
Sen içini rahat tut gittiği herkes emin ol 2. El çıkacak
Niye ağlıyorsun iyi misin ben asıl kullanmam insa musvettesini kendini yetistirememis birini deseydin kaçıncı el oldugun belli değil deseydin kendi çok mu temizmiş
bu devirde böyle mağara insanlarından kaç tek tavsiyem bu
Bu nasıl bı kafa yapısı ki... Üzülme sen kurtulmuşsun boş ver