Arkadaşlar çok acil bir soru bu. Lütfen. İşinizi bırakıp bana bakar mısınız? Aklım yok da benim. 🤣
Önceki nişanlım ile beğenip almıştık. 🤣
Arkadaşlar eski nişanlım: adını unuttum ya gel soruya çabuk. 🤣🤣🤣
Arkadaşlar çok acil bir soru bu. Lütfen. İşinizi bırakıp bana bakar mısınız? Aklım yok da benim. 🤣
Önceki nişanlım ile beğenip almıştık. 🤣
Arkadaşlar eski nişanlım: adını unuttum ya gel soruya çabuk. 🤣🤣🤣
Bence gerek yok yani bir eşya yüzünden insanlar niye birbirine giriyor ki anlam veremiyorum, sonuçta hayat devam ediyor. Benim de akrabam önceden nişanlandı nişanlandığı dönemde babamın aldığı kanepeleri şimdi yeni evlendiği eşiyle kullanıyor Bence bunlar sorun değil ya gereksiz problem yapıyorlar. Ama tabii bazı insanlar da kabul etmeyebiliyor benden önceki sevgilisiyle aldığı şeyleri ben istemem düşüncesine girebiliyor.
Ya ben senlen evlenicem. 🥹🤣
2 dk önce oldu işte. Daha ne istiyorsun. 🤣🤣
🤣🤣
Cevap
14Cevap
Kesinlikle ayrılmalısın :D
Anlaştık. 🤣
Direk beğenmeyeni at eşyalar durdukça değerlendi son yıllarda ama nişanlı durdukça değerlenecek bir yatırım değildir. 🤪
Haklı çünkü modası geçer. En güzel şey altın almak çeyiz yerine. Evlenirken de eş adayınla el ele alışverişe çıkmak.
Sitedeki erkeklerle tek tek nişanlanıyo musun bunu mu anlamamız lazım sorudan jdhds
Ya şimdi beni neden işfa ediyorsun? 🤣
Ben de diyorum niye herkesin başı bağlı 2 3 tane de bize biraksaydin
Al annem sana en yakışıklı kulları ayırayım. Oğlanın ismini unuttum. Aklıma gelince yapıştıracağım buraya. 🤣
Acaba ciddi misin (ben senden de safim sanirim)
Ciddiyim lo. Dur arıyorum ismini. 🤣🤣
Tovbe est
Tövbe dediysen göndermiyorum. Allah katından sınır çekildi aramıza şu an. 🤣
Hemen ayrıl, bende de var aynı sorun, benle evlen hatta 😂
Eşyaları değiştirirsek sorun çözülür. 🤣
Yorucu olur, kolay olanı deneyelim 😅
Dur midem bulandı sanırım kalp krizi geçiriyorum. Ay çok fenayım. 🤣 Bu kadar hızlı belamı bulamam ya. 🤣🤣🤣
Midende kelebek etkisidir o 😅
Şeytan avutmaları bunlar diye okuyorum. 🤣
Şeytan ayrıntıda gizlidir, küpeni düşürdün 😅
Lan bi de silmiş. Puhahah 🤣🤣🤣
Sevmiyorum belden altı esprileri.
Ben biraz arsızım. 🥹
Bi daha olmasın 🤣
Olursa engellersin ya ben ayarsızım diyorum oğlum. 🤣
Öyle yaparım artık 🤣
Fevkalade anlaştık. 🥳
İçine sinmiyorsa ayrıl gitsin :D
Sen istersen tabi ki hemen. 🥳
Aaa ama yedi yıl çok ayıp yaaa 10 yıl önce alamisin sonuçta ayirl gitsin 😂🤣🤣🤣😂
Çok komik saçma sapan emoji atıp durma 40 yaşında mısın?
Atarım. 🥹
Değilim daha çok var. 🥳
Ne içtin çabuuuk bana da ver😅
@lostthrones ortaya karışık çıkardı. Bu soruyu vitrine koyan ne içti asıl? 🤣🤣
Ya niye engelledin? Ben bugün ağır bel altı espri yapmama rağmen engellemedi beni. 🤣🤣 Çok şeker ay.
O öyle biri. 🤣🤣 Senin intikamını aldım bugün. Aklın kalmasın Firuş. 🤣
Ne gibi eşya bunlar
Hallettim ablam teşekkür ederim. Benim eşyalara talip çıktı.
Biz hızlı yürüyen kara belalarız ondan. 🤣
Ya uğraşıp bunu buraya atan parmaklarını öpeyim. 🤣
Puahahah 🤣
bunu kimse kabul etmez ki
Aklın yoksa geçmiş olsun
Nişanlı değilsin ki
Ben araba kullanmayı da yeni öğrenmedim mesela. 🥹
Yeni değil derken ne zaman?
1 sene önce yeni sayılır mı
Yooook. Benim yıllar oldu. Ben o K değilim. 🤣
Kaç yıl oldu 😂
7 yıl olmuş lo. 🥹
Wow uzman şöför
direk ayrıl daha soruyorsun bile
Aklım yok çünkü. Sıkıntılıyım biraz. 🤣
aklın var var uyanık seni sende az değilsin :d
Ben çok taneyim çok. 🤣
baştan frekans ve zevk uyumu yok sanki bu iş yaş
ayrıl gitsin
burada mısın
Buradayım abim.
Diğer taraftan yazar mısın önemli.
Allah aşkına çok merak ettim neresi önemliymiş. 🤣🤣
Sacma
aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?