Eski sevgilimdeki ilgisine alıştım nişanlımda görmeyince üzülüyorum?

Eski sevgilim ile 4 yıl birlikteydik ve her saba günaydın ve her gece iyi geceler mesajı atardık. Şimdi nişanlıyım ve genellikle ben yazıyorum ve arıyorum benden 10 dk uzak her gün buluşuyoruz kendimi ağırdan satmalıyım ama nasıl? Ben yazmasam yazmaz aramasam aramaz.. yapıyor oda tabi ana gennelikle ben.. lütfen ipucu verin
Eski sevgilimdeki ilgisine alıştım nişanlımda görmeyince üzülüyorum?
Cevapla