Sevgilimle ayrıldık beni tüm hesaplarından çıkardı. Ne yapmam lazım?

Bir kez daha ayrılmıştık o zaman da ben ayrılmıştım sonra o yazdı ve geri barıştık ama eski samimiyetimiz yoktu ve uzak mesafe ilişkisi yaşıyorduk buluşunca her sey düzelecek dedi sonra birkaç olay yaşandı ve aramızda tartışmalar oldu onu çok bunalttığımı her şeyden bıktığını söyledi en son bu sabah beni her yerden çıkardı onlarca mesaj atmama aramama rağmen geri dönmedi sadece görüldü attı

Gerçekten seven bir erkek böyle mi yapar? yoksa ben mi suçluyum

Sevgilimle ayrıldık beni tüm hesaplarından çıkardı. Ne yapmam lazım?
Cevapla