Buna net bir cevap veremem sanırım. Sonuçta hayatıma giren her insan bir tecrübe kattı bana, her seferinde daha da güçlü olmayı öğrendim. Ha yeri geldi, keşke girmeselerdi dedim yaşadığım durumlardan kaynaklı öfkeden dolayı ama iyi ki de girmişler diyorum. Hayat tecrübesiz olmuyor ve bu tecrübeleri 21 yaşında edindiğim için mutluyum, geleceğe yatırım bir nevi. Aslında demek istediğim, her insanın karakteri farklıdır ve kendine has doğası vardır o yüzden karşılaştırma yapmadım.
Hayatima bi insan kolay kolay giremez mesafeliyimdir ama girdin mi de kolay kolay cikamaz deger verir baglanirim sonuna kadar giderim. Benden giden de gider ve eger seviyorsam bu hangi cins olursa olsun yerine kimseyi koymamm ve kolay kolay unutamam herkesiin yeri ayri ve herkes benim icin kenddine gore özeldir
Her insanın kendine özgü özellikleri olduğuna inanırım. Sadece bunları kötülük veya iyilik diye ayırt edebiliriz iki kavramda. Kötü durumlarda daha kötüsü varsa eskisini aratır ancak bu durumu yaşamadım.
Ben hiçbir ilişkimi ya da hayatıma giren kişileri birbiriyle kıyaslamam. O yüzden geri dönüşler yaşamıyorum hiç. Her insan farklı bir dünyadır, bir diğerine benzemez. Bunu kabullenerek yaşıyorum her duyguyu.
Yerini dolduramadığım kimse yok. İstersem çok da güzel yerini doldurabilirim. Hem hayatıma giriş, çıkışlar sıklıkla olmaz. Belirli insanlar girip çıktı hayatıma...