
Eskisi gibi olsun dediğiniz şeyleri arıyor musunuz?

Eskisi gibi olsun dediğiniz şeyleri arıyor musunuz?
Eskisi iyi olsaydı değişim yaşamazdık. Bana göre değişime uğrayan ne varsa eskisi gibi olmuyor bir daha. Aklımız eskide kaldıkça daha çok şey kaçırıyoruz
Yeni hayat da istemiyorum bana 90 lı yılları verseler.. ordan başlamak isterdim.. yine şu an şu konumda olmayacağimdan eminim.. yeni hayat kurtarmaz bana geçmiş lazım bir de şimdi ki aklım.. Bazı insanları hiç tanımamış olmayı isterdim. Bazı yerlerde hiç bulunmamış, bazı şeyleri hiç görmemiş, bazı durumları hiç yasamamış, bazı hisleri hiç hissetmemiş olmayı.. Bir sürü hiç’lerim var. İnsan kızsa da üzülse de ne olanı değiştirebiliyor ne de öleni. Bu daha çok acıtıyor..
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim 👋🏻
Hiçbir şey için eskisi gibi olsun demiyorum, eski kendimi özlemiyorum, eskiden aşırı takıntılı bir insandım, o takıntılarım altında belli başlı nedenler vardı, aşırı takıntılı kişiler için zordur hayat, mutluluğu yakalamak zordur takıntısal düşüncelerini yenmedikçe. Şimdiki halimi, şimdiki kendimi daha
çok seviyorum, eski kendimi de anlıyorum.
Eskiye özlem duymuyorum onun için.
İstisnalar hariç çevremden gördüğüm kadarıyla bayramlar eskisi gibi olsa, komşuluk ilişkileri vs
Cevap
5Cevap
Hayır ben eskiyi hiç bir zaman aramadım sadece yenileri arıyorum ki onu bile bıraktım artık olursa olur olmazsa olmaz diyorum
Eskisi gibisi olmasın hiç bir şey. An bozulmasın
Eskiden sanki zaman su gibi akıp gitmiyordu şimdiyse gün hemen bitiyor nasıl oluyorsa… hayat telaşları biraz olsun azalsa sevdiklerimizle daha fazla vakit geçirebilseydik keşke 30-40 sene sonra yerimiz belli Allah uzun ömür verirse
Eskide kalması gerekenler olmasaydı yenilere erişemezdik. O yüzden eskiye dair hiç bir şeyi istemiyorum.
Aramayı bıraktım aslında kabullendim eskisi gibi olmicak çünkü zamanla bazı şeyler değişiyor olmasının imkanı yok.
Bazı eski ve insanların terk ettiği şeyleri aradığım oluyor. Medeniyet gibi, saygı gibi, hoşgörü gibi...
10 sene öncesine gitmek isterdim daha masumdu her şey
Tamda bunu düşünüyordum. Eskiden hissettiğim şeyleri özlüyorum
Yok aramıyorum geçmiş geçmişte kaldı
Gerçekçi olmak daha az yaralayıcı
Hayır aramıyorum...
Mesela 20 yıl öncesini..
Aradığım bir kaç bir şey var ama sağlık olsun
Dolar kuru
Hayır hiçbir şey aramıyorum
Aramıyorum eski eskide kalsın
Hiç aramıyorum
Evet ariyorum
Aramaz mıyım hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?