Canınız sıkılınca eski konuştuğunuza yazasınız geliyor mu?

Esenlikler dilerim, Ben yazmıyorum ama yazasım geliyor bu tekrar olalım kafası değil iki muhabbet edip kapatmak ama yanlış anlıyorlar geçen biri sen beni unutamadın biliyorum demişti ya bu nasıl bir kafa ikidebir gördüğüm için hani unutamamakla alakalı değil anlatıyorum naz yapıyorum sanıyordu en son yemin ettim dedim her gün görüyorum allah çarpsın o yüzden yazdım yoksa unutum seni bhmhmhnb allah affetsin yine inanmadı hayır nasıl bir şizofrenlik ciddi ciddi inandı bide sanarsın çocuğun peşinden koşuyorum ne olurr benimle tekrar ol ühühüğğğğğ vgbgnvnbnn

Canınız sıkılınca eski konuştuğunuza yazasınız geliyor mu?
Canınız sıkılınca eski konuştuğunuza yazasınız geliyor mu?
Cevapla