Selams
En son ne zaman kendini “tükürdüğümü yalayacam mecbur” dedin¿ :D

İ
Selams
En son ne zaman kendini “tükürdüğümü yalayacam mecbur” dedin¿ :D

İ
Ben büyük konuşmam derim. Ama küçükte olsa konuştuğum başıma geliyor. İnsanlar hakkında yorum yaptığım an itibariyle başıma o “yorum” gelir. Çocuklara tablet ile yemek yedirme hakkında yanlış değil mi, diye sorduğum sorunun cevabını kendimin uyguladığım bir ütopyada 😅buluyorum. Yani sadece fikir beyanım bile kabul oluyor, ne yapacağım bilmiyorum 😅
Valla her şey olabilir, işe yaramaz biri bu dersin, seni yanıltabilir aksine savunduğun biri olabilir o da seni yanıltabilir. Düşününce yanlış gelen, işte misal bu tablet olayı, olabiliyor yani. Kardeşim de diyordu, abla asla çocuğum olursa tablet/telefon vermem diye 🙄 gel gör ki, her ikisini de ondan iyi kullanıyorlar sjdja
Kesinlikle öyle. Her şeyde de yanıltmasalar şaşarım. Doğru düzgün insanlara denk gelmiyoruz ya da kalmadılar. Kimseye kefil zaten olmam. Eskiden kapılar kilitlenmezmiş çünkü insanlar temiz ve nefs terbiyesi varmış.😏
büyük konuşmak sayılır mı emin değilim ama sokaktan aldığım kırma bi kedi var ben "sahibi evden attı herhalde" dedim ama sanırım kapıyı atlayıp kaçmış.. çünkü bizde de açtı ve kaçtı geri bulduk. sonra tekrar kaçacakken yakaladık. kapıyı kilitli tutuyoruz artık
Evine dönmek istiyor olabilir mi acaba
Bunu söylemeyeli uzun zaman oluyor. :D ama tabi ki illa hatalar oluyor bazen. yanlış kişilere güvenmek gibi ya da ''yok ya o yapmaz kesin'' demek gibi sjsjs benim hatam diyip ders alıyorum öyle durumlarda da. ama şundan eminim ki aynı hatayı asla iki kez yapmıyorum. 😌
Yapmamalısın barışcannn
@Sosyetic_SheqiiL Haklısın 😌✨
Arkadaşlarımla muhabbet arasında ''sevdiğimiz tiplemelerden'' bahsediyorduk ve aslalar gerçekten akıyordu masadan. Sonucunda ne oldu asla böyle bir karakterde birisiyle olmam dediğim bir insanla tanıştım 3 gün sonra dasdasdasda
Ve sonucunda pişman oldum dasdasdas
Al işte feleğin tokadı :D
😅😅
Cevap
34Cevap
Geçen gün dedim. Doktora gitmem dedim dün doktora gittm
Hayırdır
Ne o dövecekmiş gibi hayırdır çekiyorsun
Niye gittin doktora 🙄
Beni çağırmış
Neden
Rahatsızım ondan
Biliyoruz onu, kafadan o 🙄
İşte kafa daha fazla tutamamış diğer bölgelere yayılmış 😂
Ne saçmalıyon?
Tüfek miyim ben ne saçmalıcam
Hee tüfeksin
Hee öyleyim
😒 ya sabır.
Tükürdüğümü yalarım sorun yok da hatırlamıyorum
Bu kadar da öz güvenli shdha
Gelmedi işime sjdk
Büyük konuşmuyorum, inatçıyım dediğim dedik çaldığım düdük hesabı pişman olacağım şeyler yapmadım. Kıyamadım yargılamadım, yapmam dediğimi yapmadım.
Yakin zamanda oldu. "O bunu yapmaz etmez O dünyanın en iyi insani" dediğim biri vardı da yapmış valla 🤷♀️
Herkes her şeyi yapar, yeterki fırsatı olsun. 😒
Kesinlikle öyle.
160ım deme lüksüm doğuştan kayıp 🤧🤧 dedik biz de bir zamanlar ama hâlâ kavanozlara ulaşmak bize hayal 😂
Ajdjsj o ne demek şekerim
Bi 10 cm çok değil 😂 ne kadar büyyyük konuşabilirim ki diyorum 😂
Bi 10 santimcik daha olsaydı diyorum daha büyük konuşabilirdim ahhh Ama bugüne kadar konuştuklarım yetti ya büyük büyük konuşup afiyetle yuttuklarım falan filan
Boyla alakası yok ki tatlım ya ahshaja
Bence her şey onla alâkalı 😂 kadına yakışıyor ya yaram içerde 😂
Ahahah çok tatlişşş
Kısa boy mu? 😂 uzun boy yakışıyor demek istiyorum ben 170 hatunun havası kimde var ya
Aaa ben ahsha
😂😂
Yani çok büyük sayılmaz. Bir müşteriyi aramayacam diye çok artistlik yaptım ofiste, el mahkum aradım sonra 🤷♂️
Jsdjja çok olmasa da büyük bir olay 😅
Satış iğrenç bir meslek. Omurgasız davranmak durumunda kalıyorsun çoğunlukla 🤦♂️ Benim bir müşterim var, adam Antep hüdapar belediye başkan adayı... Adamı yolda görsem yüzüne tükürmem, yazık 🙂 Ama arayıp satış yapmak zorunda bırakalıyorum. O yüzden bu falan hiçbir şey yani 🤭
Dün dedim. Olayı söylemeyeyim ama büyük konuşmamak gerekiyormuş.
Biz insanlar işte..
evet maallesef...
Buradan hesabı kapatıp gidiyorum dedim ama tekrar geri geldim. Olmuyor gidemiyorum.
Sebep
Çok zaman kaybediyor insan burada. Ama burası olmadan da duramıyor. Alışmışım iyice.
Yaaa Bırak! :D seni buraya alıştıran site değil bazı üyeleridir, gitmeme sebebin de keza öyle
Hahaha Yok valla. Telefonları var konuştuğum kişilerin. Burası esir alıyor insanı
Umutsuz vaka diye geçiyoruz kayıtlara seni 😃
Bende bilmiyorum 😂
Dedim ki burada asla dedim onunla yatmam ve sınav oldum ve dediğimi yaptım yatmadım
🙄 o zaman tam olarak işlememiş djdk
Çok oldu, çok da büyük konuşmuşum o gün bugündür pek konuşmuyorum
Ahahha yalancının?
Mumu söner illakii
Evin tek oğluyla muhattap olmam siye atıp tutuyordum
Zordur :D tek çocuk hele ki erkekse
Sorma bacım sorma
Muayene?🤔 en son büyük konuştum ama tükürdüğümü yalamayacağım , öyle kalacak konuştuğum.
Mesleğime dönüyorum galiba yarın bir iş görüşmem var 😅
Hayırlısı olsun güzelim senin adına çok mutlu oldum 😌🥳
Ben kararsızım 🙄 ama doktor iki kere aradı bakalım djdj
Home office daha rahat gibi ama dimi
Tabii, çok rahat valla ama özledim de biraz muayene ortamını 😏
Ben hiç bir zaman büyük konuşmamaya çalışırım çünkü hayat bu sonuçta mesela ben asla şu şeyi yapmam yeda demem falan dememeli insan. ben şu ana kadar tükürdüğümü yalamadım hiç hatırlamıyorum
Riske girmemek adına ufak ufak konuşup toplamda çıtayı yükseltiyorum..
Hiçte bile 😁
Benim için ufak olan başkasına büyük gelebilir.. 😂
Kaç xx acaba :D
Mütevazi kişiliğimden ödün vermeyeceğim, XL kafidir.. 😅
Mütevazi? 😃 çok tehlikelisin..
Basına yanlış bilgi sızdıran kişi sensin, bunu fark ettim..😅
Tüm gerçek haberler bende :D
Neyse ki ben A haber izlemiyorum.. 😂
S Haber izle :D
Ben şu kenarda bayılıp geleyim.. 😅
Bana bayıldığında ne gördüğünü anlat 😅
Durumu bu kadar çabuk kabullenemezsin, insan bayılma falan der.. Kınama yayınlıyorum tekrar..
Kabullenirim ben :D yayınlasana
Geçen sene. Bu zamanlar yeter lan bir daha bu yoğunluğa girmem, işini de parasını da demiştim ama bu sene geçen seneden daha beterim. 😂
Ben zamanında aşk için asla olmaz dediğim şeyleri teker teker yaptım. Şimdilerde büyük konuşmuşum diyorum yani.
uzun suredır askla aram limoniydi kimseye asık olmam dedim mahvetti beni
Üff aşk ise konu, asla büyük konuşulmaz.
sorma ya haklısın :(
Çok yakın zamanda ya.
Çok büyük konuşmuşum. Yaşarken buldum kendimi sonra da pişmanlıklar silsilesi işte.
Cok uzun zaman oldu hatirliyamadim acikcasi..
Tam hatırlamıyorum ama yakın zamanda kesinlikle oldu
Kolay kolay büyük konuşmam, konuşunca da anında yaşıyorum.
Doverim keserim dediğim birinin beni nerdeyse dövecekti çok büyük konuştum ama yinede nakavt ettim
Yani genelde konuşmamaya çalıştığım için hatırlamıyoruk
Hatırlamıyorum ama hiçbir zaman büyük konuşmayı sevmem
Başedemeyeceğim ve beklenmeyen problemlere sahip olduğum çoğu zaman derim.
Hatalarımdan ders almasını ve büyük konuşursamda sınanacamı bilirim. Çok uzun zaman oldu
Hatırlamıyorum. Büyük konuştuğumda kesin sınanıyordum.
Büyük konuşmayı bırakalı çok oldu zamanında baya bi ceremesini çektim çünkü 😃😃
İki gün önce; sildim onu bir daha hayatıma dahil olmayacak bitti dedim bugün tekrar ekledim ( bari bir hafta dayansaydım 🥴🥴 çok istikrarsızım
Sosyal medyadan kimseyi bulmam sevgili olmam dedim.. sevgili oldum.. iki yıl önce hemde
Büyük konuşulmaması gereken konulardan biri :D
Hatırlamıyorum, çok uzun zaman olmuş anlaşılan.
Her masada büyük konuşuyoruz. 🤨
Sorun masalarda 😬
Hiç demedim daha jxjdjdm
Deme sen yavru hiç
Ay inşallah dememmm sen de deme hiçç 🥹😘
☺️ ben çok dedim, derim djjsja
Sen kapistigimda 🤣🤣🤣🤣
dimi ama? Kapışmayalım hocam :D
Bencede 🤣🤣
😅🤝
Askerden önceydi sanırım
Ben boğa burcu olamam jsjdah
Bana ne benim umrumda :D hadsiz
İnanacaksın :D sarııı
Bugün dedim 😂
Ne dedin ne dedin :D
5 ay önce 😅😅😅😅
Acaba konu neydi 😅
Ben büyük konuşmam büyük düşünürüm 😀
Büyük büyük rüyalar görürsün sjdjs
Karıştı dhhd
Mübarek olsun 😅
Büyük büyük laflar etmeyi sevmiyorum
Bir kaç ay önce dedim 😃
Ne için söyledin
Güzel şeyler bunlar 😅
Hıı tabii :D
Konuştum
Asla affetmem dedim affettim, asla muhatap olacağım biri değil dedim zamanla sevdim, asla o işe dönmem dedim dönecek gibiyim :D
Fırıldaklık değil ki bu 🙄
Hiç demedim sanırım
geçenlerde OWSNWGSSOWOŞ
ASLA büyük konuşmam 😂
Büyük konuşmadığım için, böyle bir şey demedim
Büyük konuşmam genelde konustumu yaparım..
hatırlmıyorum
Haftada bir yaşıyorum
4 yıl oluyor 😂
Biz öyle her zaman böyük konuşmayız minik minik konuşuruz shdjs
dhsjs :D
Hergün diyorum
Konu nedir :D
Her konuda
Bugün😅
Naptın kız
En azından sen bazen fevrisin, sürekli fevri olanalar var djdj
Birkaç gün oldu
hatirlayamadim 🤔
Demedim çünkü konuşmam abla
Geçen yıl
Hiçbir zaman
Cok eskiden
4 yıl önce
Hatırlamıyorum
Henüz demedim.
Hiçbir zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?