En son ne zaman gerçekten "yalnızım" dedin, ne olmuştu?

Selamünaleyküm, hepimiz yalnızız bence, hiç kimse çıkıpta "hayır ben yalnız değilim! "diyemez. Eğer kafanın içi doluysa kalbinde büyük bir hüzün varsa ve sen kimseye bunu anlatamayıp başını yastığa bitik bir halde koyuyorsan. Evet sende yalnızsın tıpkı milyonlarca insan gibi. Peki, sen en son ne zaman yalnız hissetin? Ne olmuştu?

En son ne zaman gerçekten yalnızım dedin, ne olmuştu?

#sesizlerinsesi

En son ne zaman gerçekten "yalnızım" dedin, ne olmuştu?
Cevapla