Hayatıma giren kötü insanlar yüzünden 2 seneden beri kimseyle görüşemiyorum napmam lazım?

Karşıma çok kötü yanlış insanlar çıktı. Bu insanlar yüzünden 2 seneden beri erkeklerle görüşmüyorum. sosyal medya hesaplarımı kapattım. duvarlar ördüm herkese. eskiden çok fazla kişiyle görüşürdüm şimdi kimseyle görüşmüyorum yalnızlığa alışınca kimseyle konuşmak istemiyorsun. Bu durumdan çıkamıyorum napmak lazım
Hayatıma giren kötü insanlar yüzünden 2 seneden beri kimseyle görüşemiyorum napmam lazım?
Cevapla