Son zamanlarda çok içime kapandım çevremde kimseyi istemiyorum. Böyle bir dönemden geçen oldu mu?

Hic kimseyle arkadas vs görüşmemek evden dışarı zorla çıkmak gibi

Bendeniz
Bendeniz
Son zamanlarda çok içime kapandım çevremde kimseyi istemiyorum. Böyle bir dönemden geçen oldu mu?
Cevapla