Hic kimseyle arkadas vs görüşmemek evden dışarı zorla çıkmak gibi

Hic kimseyle arkadas vs görüşmemek evden dışarı zorla çıkmak gibi

Oldu oldu Bir ara bende de oldu yalnız tek başıma takıldım kimseyle görüşmek istemedim kimler aradıysa telefonumu açmadım deniz kıyısına giderdim dalgaların sesini dinlerdim uzakları izlerdim kahvemi alırdım öyle bir süre geçti daha sonra tekrar arkadaşlarla görüşmeye başladığım zaman zaman insan huzuru kendinde arıyor
Sanırım bende böyleyim ağır şeyler yaşadım stresli acayip içime kapandım normalde hep gezer topardım arkadas vs ama şimdi kimseyle konuşmuyorum mal gibi bisey oldum :/
Aynen aynen şu anda sen konuştukça sanki var ya kendimle konuşuyorum gibi. 🙂 Geçiyor ama ya ama şu şekilde kendini yargılama ben de bir sıkıntım var diye düşünme bazen insan Gerçekten yalnız kalmak istiyor yalnız kaldığın zaman kendini dinlediğin zaman kendinle baş başa kaldığın zaman bazı canını sıkan şeyleri kendi kendine aşabiliyorsun
İnşallah öyle olur bakalım
Geçer geçer ama geçmesi için de kendini zorlama lütfen zaman ver
Bugün bu konuyla ilgili program dinledim. Çoğu insan şu anda bu durumda, kimse kimseyle görüşmek istemiyor. Herkes yalnız kalıp kendi içinde yaşamak istiyor. Bunun sebebi dünya enerjisinin 5. boyuta geçmesiymiş. Şu an evrendeki enerji yoğunluğu bu şekil yani normal şeyler yaşıyorsun.
Böyle dönemler zaman zaman herkesin başına gelebiliyor. Kendine biraz zaman ver, bazen içe dönmek aslında yenilenmenin bir parçası olabilir. Enerjini toplamak ve kendi sınırlarını korumak çok normal. Ama eğer bu durum seni iyice yalnızlaştırdı ve mutsuz hissettiriyorsa, küçük adımlarla insanlarla yeniden iletişim kurmayı denemelisin. Kendine yüklenme, sürecin zamanı sana ait. 🌼✨
Cevap
12Cevap
şu an tamda o dönemdeyim hep her zaman sjjd
sürekli öyleyim zaten ben
Herkeste olur dönem dönem güçlü olmayı ve geçeceğini bil ve tüm duygularını yaşa olumlu ve olumsuz her an bize birşeyler katar 🌸
Haklısın
Ben herzaman böyleyim... Ama şanslısınız bu dönemler insana çok iyi geliyor
Öyle mi dersin delirmiş gibi hissediyorum
Bazen delirmek en iyisidir gerçekten... şu an herkes gösterişten deli numarası yapıyor...
Mesala kendinizle baş başa iken daha mantıklı düşünüp karar alırsınız... Ben tescilli deliyim ve bunu seviyorum... İnsanlardan uzak olmak bana göre sosyal olmaktan daha iyi
Geçici bir dönemdir bu.
Umarım
Ben hep öyleyim
Fena o zaman
İnsan basen yalnız kalmak istiyor sadece kafandaki boşaltmak huzur vb
Ne eve ne dışarı sığıyorsun
Aynen öyle
her şey çok saçma anlamsız düşünceler çok çözüm yok
Hormonların kudurukluğundan kaynaklı sorunlar 😂
boş ver insanı be ya
Ben her zaman öyleyim
Uzun zaman öyle
Oldu
Olabilir zaman zaman
Oldu evet
Depresyon olmasın?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?