Beni üzen insanlarla ilişkimi kesmeli miyim?

akrabalarimin cogu bana zarar veriyor. kilolu bir insanim ve bunu surekli yuzume vuruyorlar zayiflamaya calismiyormusum gibi. surekli beni yargilayacaklarmis gibi hissediyorum. zaten hepsiyle bayramdan bayrama veya yemege cagirirlarsa konusup bulusuyorum. aramayinca da neden aramiyorsun diyorlar. sizce ne yapayim

Beni üzen insanlarla ilişkimi kesmeli miyim?
Cevapla