Nişanlım şirket kurmaya karar verdikten sonra bana haber verdi, sinirlenmekte haksız mıyım?

1,5 ay sonra evleniyoruz ve nisanlim tek kisilik sirket kurma karari alip muhasebiceden randevu aldiktan sonra bana soyleme geregi duydu? sizce bu dogrumu daha once soylemesi dogru olmazmiydi?
degisen pek bisey olmicak hala ayni yerde caliscak zaten suanki calistigi sirket kuzeninin.

ve evlilik sonrasi birlikte konusup karar vermemiz daha dogru olurdu diye dusunuyorum birbirmize vakit ayirmak yerine isine daha vakit harcicak

ve ben yurtdisinda yasiyorum turkiyede bu isler nasil oluyor bilmiyorum oyuzden fazla detaya girmek istemedim sadece bana gec soyledigini dusunuyorum sizce?

lutfen acik olun ben cok kafama taktim bu konuyu..
Nişanlım şirket kurmaya karar verdikten sonra bana haber verdi, sinirlenmekte haksız mıyım?
Cevapla