İş konusundan dolayı çok dolup insan içinde ağlamıştım ve nişanlım bana bunları yazdı, sizce nişanlım haklı mı yoksa haksız mı?

Açıkçası benim kalbim çok kırıldı. Onun beni teselli etmesini beklerdim, belki daha sonra bunları daha tatlı bir dille söyleyebilirdi. Daha önce de böyle bir konuşma geçmişti aramızda, insan içinde ağlayacak gibi olduğumda burada ağlama diyordu.

Sen... nisanlisisin ve ileride eşi olucaksin böyle zayıf gorunemezsin, aglicaksan yanımda ya da tek başına ağla yazdı.

O Haklı
O Haksız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İş konusundan dolayı çok dolup insan içinde ağlamıştım ve nişanlım bana bunları yazdı, sizce nişanlım haklı mı yoksa haksız mı?
Cevapla