5 yıldır kendimden 29 yaş büyük birine aşığım. Ne yapacağım?

Arkadaşlar nolur buraya gelip de para içindir veya daddy issues dur vs yazmayın çok klişe olur ikisi de değil zaten sebep. Daha 20 yaşında bile yokken kendimden 29 yaş büyük birine aşık oldum o da bana ilgili zaten uzun süredir ama o kadar saçma olaylar oldu ki yani benim bu adamı sevmemem gerekirken hala seviyorum duygularım bir türlü bitmiyor gerçekten çok saçma bir durum adamdan uzaklaşamıyorum o da benden uzaklaşmıyor zaten uzaklaşasım da yok ama duygularıma anlam veremiyorum yani neden, çevremde genç ve yakışıklı bana ilgi duyan erkekler de var ama hiçbiri bu adam kadar çekici gelmiyor. Sürekli bu adamı düşünüyorum aslında sorun ettiğim şey yaş farkı bile değil ama gerçekten anlayamıyorum yani 20 lik bir kız 50 yaşında birine neden bu kadar ilgi duyar ki adamı görmek bile beni mutlu ediyor. Kaldı ki o da mutlu oluyor görüyorum zaten beni görünce enerjisi yükseliyor bana yanaşıyor beni istediği zaten belli ama sonra gelip bana etik değerlerden bahsedip uzak duruyor e o zaman niye yanaşıyorsun ki dimi? Bu adam ne istiyor kısaca ne hissediyor bana karşı yani adam sırf beni daha çok görebilsin diye yapmadığı şey kalmadı sonra ben ona sizi istiyorum deyince de çok gençsin ileride pişman olmanı istemem diyor
5 yıldır kendimden 29 yaş büyük birine aşığım. Ne yapacağım?
Cevapla