Arkadaşlar nolur buraya gelip de para içindir veya daddy issues dur vs yazmayın çok klişe olur ikisi de değil zaten sebep. Daha 20 yaşında bile yokken kendimden 29 yaş büyük birine aşık oldum o da bana ilgili zaten uzun süredir ama o kadar saçma olaylar oldu ki yani benim bu adamı sevmemem gerekirken hala seviyorum duygularım bir türlü bitmiyor gerçekten çok saçma bir durum adamdan uzaklaşamıyorum o da benden uzaklaşmıyor zaten uzaklaşasım da yok ama duygularıma anlam veremiyorum yani neden, çevremde genç ve yakışıklı bana ilgi duyan erkekler de var ama hiçbiri bu adam kadar çekici gelmiyor. Sürekli bu adamı düşünüyorum aslında sorun ettiğim şey yaş farkı bile değil ama gerçekten anlayamıyorum yani 20 lik bir kız 50 yaşında birine neden bu kadar ilgi duyar ki adamı görmek bile beni mutlu ediyor. Kaldı ki o da mutlu oluyor görüyorum zaten beni görünce enerjisi yükseliyor bana yanaşıyor beni istediği zaten belli ama sonra gelip bana etik değerlerden bahsedip uzak duruyor e o zaman niye yanaşıyorsun ki dimi? Bu adam ne istiyor kısaca ne hissediyor bana karşı yani adam sırf beni daha çok görebilsin diye yapmadığı şey kalmadı sonra ben ona sizi istiyorum deyince de çok gençsin ileride pişman olmanı istemem diyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. O yaşta birinin bu kadar yaş farkı olmasına rağmen buna olumlu bakması ve ümit vermesi bana hiç normal gelmedi.
Çünkü yaş farkı baya bir var.
Kusura bakmayın ama babanız yaşında bir adam.
Sonu başı yok bu işin.
Bir gün mutlaka pişman olursun.
şu an size imkansız geldiği için bu kadar derin duygular içindesiniz.
Ama bu ilişkiye adım atarsan mutlaka pişman olursun.
Dikkatli ol derim ve karar senin.03 Yorumla
Soran+1 yılYaş farkını bu kadar önemsemiyorum
Soran+1 yılYaşıtlarımın ap tallığından ve triplerinden bıktım zaten onlara ayak bile uyduramıyorum sakin ve dingin bir hayat yaşamak istiyorum hepsi bu adamda var yani yaşıtlarımla mutsuz olmaktansa bu adamla olmayı tercih ederim. Kaldı ki ileriye dönük düşün diyenlere de söylediğim gibi cinsellik ön planımda değil hayatımda yani hatta büyük konuşmayayım da anne bile olmak istemiyorum çocuklardan tiksiniyorum yani
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılKatılıyorum yaşıtlarımız çok aşırı çocuk ama 29 yaş gerçekten biraz fazla yani evet 10/15 yaş normal hatta ben arada belli bir fark olmayınca arkadaş bile olmuyorum ama 29 yaş fazla bence ama 5 yıldır aşığım diyorsun belkide cidden seviyorsun hayırlısı olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet bana da çok çocuk geliyor yaşıtlarımızın hareketleri ve gerçekten seviyorum adamı yani normal bir hoşlantı bu kadar uzun sürmez hele olayın ayrıntılarını bilseniz dersiniz ki niye hala seviyorsun bu adamı
Aşk İlişkileri konusunda 500 cevap paylaştı. Kuşum çok da normal bir durum değil sen de farkındasın. Onun ne hissettiğini bırak sen bence adamdan uzak dur, aşk içinde mantık barındırmaz ama bu artık aşk da değil bence. Mantıklı olarak duygularını kenara bırakıp düşününce bana hak vereceksin.
01 Yorumla
Soran+1 yıladamdan uzak durabilsem sorunum kalmayacak zaten sıkıntı uzaklaşamamam 🥺
+1 yılSonuçta aşk bu söz geçiremezsiniz. Bunun oluru yoksa da gömmek gerekir. Çünkü çok ileri çaplı düşünmek lazım. Oldu ki diyelim birlikte oldunuz, bu dünyadan sizden önce gitme ihtimali çok yüksek.
05 Yorumla
Soran+1 yılGittiği yere kadar o zaman sonuçta benle 50-60 geçirebilsin diye birini sevmek daha saçma
Soran+1 yıl50-60 yıl*
- +1 yıl
Mantık ya da saçma olan bir şey aramıyoruz. Hayatın bir gerçeği bu.
Soran+1 yılkaldı ki benim sağlığım ondan daha bozuk muhtemelen önce ben giderim
- +1 yıl
Siz daha iyi bilirsiniz. Yaşayan sizsiniz
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
22
Cevap
37Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, belli ki onun duruşu ve dünyaya, hayata, ilişkiye bakış açısı sizi çok etkilemiş ama bir arkadaşımızın da dediği gibi hadi diyelim siz gençsiniz, hayat tecrübeniz de sınırlı ama neden o yaştaki bir erkek kızı yaşındaki birisine umut verir ki? Bence sırf bu yüzden bile böyle bir adamdan koşarak uzaklaşmak gerekir çünkü eğer gerçekten karakterli biri olsaydı bu duruma yeşil ışık yakmazdı. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet etkileyici bir insan gerçekten ama asıl sıkıntı uzaklaşamamam zaten 🥺 Teşekkür ederim yorumunuz için
- +1 yıl
Eğer isterseniz olabilir ama istemezseniz olmaz tabii ki. Rica ederim.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılBen ne yazsam buraya sizin düşünceniz değişmeyecek sanırım. Birine odaklanıp kalmışsınız. Hayatı yaşamıyorsunuz bana göre.
01 Yorumla
Soran+1 yılHayatı yaşamak nedir ki size göre?
+1 yılÖncelikle bunun aşk olduğunu sanmıyorum.. Sen de sanma bence..
O yaşlarda benim bir kuzenim vardı.. Bir polise takmıştı.. Tam bahsettiğin yaşlardaydı ama polisin haberi yoktu sadece farklı olarak..
Şimdi bazen soruyorum, kahkaha atıyor o hallerine..
Sen de öyle düşüneceksin, eminim..
Adamın ilgisine gelince;
O yaşlarda zaten gençlere olan ilgi malum.. Şaşırmamak gerek..
Sana özel değil yani.. Sonr vicdan yapıp geri duruyor..
Hepsi bu..11 Yorumla
Soran+1 yıltakıntı değil benimki zaten adamın ilgisi de genç olduğumdan değil başka kimseye böyle bir ilgisi yok kendi de diyor zaten kafam kaldırmıyor senin yaşındakileri diye
+1 yılkuzum öncelikle seni elestirmiyorum. duygularimiza söz geciremedigimizi biliyorum. ben sende hata görmüyorum. ama bu "adamin" bu ilgiye karsilik vermesi, kesinlikle sorunlu. Kizi yasindasin. sübyanci hissi uyandiriyor. Benim kiz kardesim olsa ve böyle bir durumda olsa onu anlamaya calisirdim ve yardimci olmak isterdim. ama ona 50 yasinda bir herifin dokunmasina kesinlikle izin vermezdim.
04 Yorumla
Soran+1 yılMerhaba çok tatlı bir mizacınız var teşekkür ederim bel altı vurmayıp düzgün eleştirdiğiniz için ❤️ Ben sorunluyum adam benden sorunlu birbirimizi bulduk sonuç da saçma sapan işte sürüklenip gidiyoruz sonu ne olur bilmiyorum ben de 🥺
- +1 yıl
Öyle bir hakkı kendimde görmüyorum
zate. Bence gitmiyorsanız, kesinlikle bir psikologtan destek almanızı öneririm. Bu kişiler sizi eleştirmeden size yardımcı olurlar. Umarım size en uygun çözümü bulursunuz <3
Soran+1 yılPsikiyatristimle görüşüyorum sürekli bu konuyu ama o bile ne yapmam gerektiği konusunda kararsız. Umarım çözülür zamanla bakalım teşekkürler tekrardan ❤️✌🏻
- +1 yıl
umarim rica ederim <3
Gizli Üye(30-35)+1 yılBirincisi doktorunmuş. Doktor hasta ilişkiniz olduğu için sana yanaşmak istemiyor olabilir etik değil çünkü. E sen onu aşırı arzuluyorsan bigün sen onu sıkıştırıp icabına bakıcan artık. Belki hevesini alırsın sen de. Bi de şimdi aklıma geldi zekasına aşık olmuş olabilir misin acaba
014 Yorumla
Soran+1 yılevet adam çok zeki ilk görüşten itibaren beni etkileyen o olmuştu adam Stephen Hawking gibi ya :D engelli zeki ve tipi falan da benziyor
Cevap sahibi+1 yılSeninde çok farklı bir zevkin varmış sapyoseksüelsin sen :)). Adamım senden kaçmasına ve tamamen ayrılamamasına şaşırmıyorum. Senin gibi çıtırı ne bırakabiliyor nede ileri gidebiliyor
Soran+1 yılya evet ikimizi de manyak etti ben sizi istiyorum deyince kaçıyor ben uzaklaşınca da geri çekiyor kendine anlayamadım nereye varacak bu işin sonu
Cevap sahibi+1 yılAile dostu falan mı bu kadar görüşme sadece doktorun olduğu için değil heralde
Soran+1 yılaile dostu falan değil doktorum yani sık sık kontrole gitmem gerekiyor en az ayda 1 kere
Cevap sahibi+1 yılBu yakınlaşmalar muayenelerde mi oluyor? Eğer öyleyse kaçması gayet normal. Dışarda farklı biyerde belki daha rahat edebilir
Soran+1 yılAdam muayenelerde yakınlaşıyor zaten asıl çünkü dışarıda çok görüşme ihtimalimiz yok neden diye sormayın
Cevap sahibi+1 yılİşte asıl ondan dolayı kaçar. Buna şaşırma. Desenki bu dr beni taciz etti adamın hayatını karartırsın. Senden kaçması normal yani muayenehanede
Soran+1 yılolayı ters algıladınız bence asıl muayenede yaklaşıyor diyorum. Bir korkusu yok zaten ona zarar vermeyeceğimi biliyor kaldı ki durduk yere taciz etti desem kimse inanmaz bile zaten böyle şeylere kanıt lazım
Cevap sahibi+1 yılHmm anladım şimdi. Ne kadar yakınlaşıyor muayenede peki
Soran+1 yılçeşitli cinsel ve duygusal yaklaşımlarımız oluyor adam kimseye ayırmadığı zamanı bana ayırıyor zaten oradakiler de bir şeyler olduğunu az çok anlamıştır bence ayrıntıya mı gireyim
Cevap sahibi+1 yılYani ayrıntı isterim ama özelden yaz istersen. Sorun kapanabilir
Soran+1 yılhesap yeni olduğu için özelden yazamıyorum izin vermiyor sistem zaten siz de gizlisiniz sanırım
Cevap sahibi+1 yılEkleyebilirsin. Çıktım gizliden. ben yazarım
Gizli Üye(25-29)+1 yılbenim bi arkadas var 25 yasinda 40 yasindaki adamla evlenecek inat etti. Gencecik kiz işte, bence yanlış çünkü daha kimler kimler cikacak karsisina ama kendisi istemiyor
adamin fikrini begeniyor vs. bence sacma ilerde bakacaksin sen hala gencsin ama adam dede gibi olmuş bile. Herkesin kendi doğrusu tabi ama sende bi hevesle istiyorsun yarin fikrin degisir.00 Yorumla
+1 yılNe zamandır tanıyorsun yine de sana yakın davranıp böyle demeye hakkı yok koca insan dalga geçer gibi oyun oynar gibi hem ilgili davranıp hem de yaş falan filan diyor
08 Yorumla
Soran+1 yıl2017 den beri hayatımda ve gerçekten oyun oynar gibi evet mantıklı bir yorum yaptınız ben de böyle düşünüyordum ama öte yandan gerçekten benimle çok ilgili bütün dertlerimde sürekli yanımda psikiyatriste bile götürüyor beni yanımda geliyor sürekli elimi tutuyor yani
- +1 yıl
Anladım neden pişman olursun diyor ki sen şimdi seviyorsun evlenseniz yaşın ilerlediğinde fikrin duygun mu değişecek sanki zaten 20 yaşında olana kadar sevmişsin bu zamana kadar düşüncen değişmediyse bundan sonra neden değişsin zaten aklın başında sanki şimdi böyle düşünüyorsun sonra pişman olacaksın gibi demiş
Soran+1 yılYa evet bana da çok saçma geliyor o kadar küçük de değilim artık beni benden daha çok düşünüyor yani zaten 5 yılda bitmeyen duygu bir anda neden bitsin ki neden pişman olayım yani? Olursam da ben olucam zaten kaybediceğimiz bir şey yok adam bekar ve benim ailem de durumdan haberdar evlilik hadi neyse de bari düzgün bir ilişki yaşasak
- +1 yıl
Evet hiçbir engel yokmuş sen bu kadar severken o da tek başına karar vermesin senin yerine düşünmesin kendini sen biliyorsun sen tanıyorsun
Soran+1 yılevet umarım her şey düzelir bir şekilde bakalım 🥺 saygı çerçevesinde yorum yaptığınız için teşekkür ederim ❤️
- +1 yıl
Tabii ki bu senin hayatın herkes saygı duymak zorunda sen burada seni yargılamaları için soru sormuyorsun ki yardım istiyorsun hayatını özelini anlatıyorsun buna kötü bir şey demeye de dalga geçmeye de kimsenin hakkın yok
Soran+1 yılHaklısınız ama çok saçma yorumlar yapan da oluyor o yüzden söyledim tekrardan teşekkürler 🙏🏻❤️😊
- +1 yıl
İşte ben de hakları yok diyorum gerek de yok bir şey değil onlara bakma yorumları aklında tutma
neden sayılara takılır oldunuz ki? eğer seviyorsan seviliyorsan yaşa hayatını.. kime ne bundan..
adamın derdini niyetini anlamak bizim için zor yazdıklarına bakarak.. sadece dikkat edin iyice tartın biçin ona göre hareket edin..04 Yorumla- +1 yıl
20 yaşında kızını 50 yaşında adama verir misin?
- +1 yıl
@Yavrupanda123 20 yaşında ki birinin kendi bildiğini düşünerek bu tarz konularda sadece fikrimi belirtirim.. gerisi onun bileceği bir şeydi.
- +1 yıl
Ben senin kadar rahat düşünemiyorum
- +1 yıl
@Yavrupanda123 olabilir.. kolay kolay kimse bu konuda rahat olmaz hele ki ülkemizde.. ben sadece fikirlerimi söylüyorum doğru veya yanlış ama benim inandıklarım bu.. zamanı gelince değişir mi değişmez mi bilemeyiz.
+1 yılaşk değildir o sevişmek istiyorsundur... 30 yaş buyuk bırıne aşk duymak cok cok ozel bır durumdur.. bence yataga atıp tadına baktıgında daha yuzune bakmayacaksın.. o yuzden canın yanmadan vazgec
00 Yorumla
+1 yılYaş sadece rakam. Sevgi aşk varsa eğer yaş önemli değil. Ben 13 yaşımdan beri kendimden 11 yaş büyük birisine aşığım ve yaş önemsemiyorum
13 Yorumla
Soran+1 yılBen de yaşın önemsiz olduğunu düşünüyorum ben çok dert etmiyorum zaten o dert ediyor sanırım biraz
- +1 yıl
Seni hiç üzmek istemiyorum ama yaşı dert eden birisi gerçekten sevmiyor demektir
Soran+1 yılya dert gibi değil dert etse benimle iletişimini keserdi zaten ama bırakmıyor beni
+1 yılÇocum, bende 78 yaşındayım. Böyle bir sevenim olmadı be evladım, yaşlı hergele yakında tüm cinsel aktiviteleri sona ericek bu kısmı düşün çocum
09 Yorumla
Soran+1 yılinanınki adama olan sevgim cinselliğin bile önüne geçiyor yani şu adamla olayım başka hiçbir şey umrumda olmaz
- +1 yıl
Yavrum buruşuk adamın neyini sevdin? B.. k boncuğu mu buldun yaşlı hergelede?
Soran+1 yılsevmem için genç mi olması lazım
- +1 yıl
Hayır ama bu kadar yaş farkı olunca bariz bir sebep gerekli
Soran+1 yılsebebini anlayamıyorum işte ben de
- +1 yıl
Sebepsiz seviyosan gerçekten seviyosundur. İyi madem umarım adam ellerinin arasından kayıp gitmez malum yaşı baya var. Sen bir aile mezarlığı satın al, yaşarken huzura eremezseniz bari orada kavuşursunuz
Soran+1 yılo kadar yaşlı değil bence 53 yaş 🤔
Soran+1 yılhatta 53 olmadı hala 52
- +1 yıl
İyi madem 52 diyerek kendini avut çocum. Şurada 8 yıl sonra adam iptal, hatta 4-5 yıl içinde iptal. Viagra kullanır seni dize getirmek için sonra da kalpten gider. Yoksa nasıl zaptedicek seni, çok çıtırsın evladım. Bak, o yaşları devirmiş biri var karşında olmuyor evladım.
- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılSenin baban yok mu? ya da ondan uzak mı büyüdun. Bunun çünkü mantıklı bir yanı yok. Tek konu psikolojik eksiklik...
01 Yorumla
Soran+1 yılSorunun daddy issues kaynaklı olmadığını söyledim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılSana akıl veriyor, öğüt veriyor. O yüzden böyle hissediyorsun, ben de böyle yaptığım kızlardan bana karşı daha fazla ilgili olduklarını fark etmiştim.
05 Yorumla
Soran+1 yılAkıl veya öğüt vermiyor ondan aşağı kalır bir aklım olmadığını biliyor zaten sadece yanımda olduğunu hissettirip ilgi gösteriyor ki adama tutulma sebebim bu bile değil daha adamla yakınlaşmamışken de adama karşı büyük bir ilgim vardı hayranlık gibiydi adam da bana yanaşınca aşık gibi oldum
- +1 yıl
Bilmiyorum gorunusudur belki
Soran+1 yılgörünüşle hiç alakası yok adam yakışıklı değil üstüne engelli yani yürüyemiyor bile
- +1 yıl
Ben de Stephen Hawking hayranıyım mesela, kadın olsam aşık olurdum. Çünkü savaşçı ruhu var ve adam bir kahraman. Belki de böyle bir şeydir.
Soran+1 yılOlabilir zaten ilk başta hayranlık gibi olduğunu söyledim ama sonradan değişti işte
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılTırsıyordur muhtemelen. Hayır madem tırsıyorsun ne demeye fingirdiyorsun değil mi?
14 Yorumla
Soran+1 yılben de onu anlayamıyorum ama neden tırsıyor ki
- +1 yıl
Küçüksün falan diyedir işte. Sağın solun belli olmaz diye düşünüyordur 😂
Soran+1 yılo kadar küçük sayılmam artık 😅
- +1 yıl
O kadarını bilemiyorum artık gizli olduğun için 😊
öyle duygular olur, insan zorlanır duyguları ile baş etmekten ama o anda beynini dinle ve uzak dur o adamdan reis
00 Yorumla
+1 yıl00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 743 cevap paylaştı.
+1 yılCiddi bir iliski kurarak bu durumdan kurtulabilirsin.
07 Yorumla
Soran+1 yılkuramıyorum ki işte :D kimseye ilgi duyamıyorum
- +1 yıl
Birine sans ver. Aklinda hep baska biri oldugu icin baskasini hayatina dahil etmiyorsun.
Soran+1 yılinanki ediyorum bak ettiğimi de yukarıda belirttim ama yürümüyor hiçbir şekilde yani hiçbirini çekici bile bulamıyorum
- +1 yıl
Yukarida etrafimda gencler var ama ilgi gostermiyorum demissin. Ben de aklinda hep bir "acaba" var oldugu icin digerlerine sans vermiyorsun demek istedim. Eger bir sans verirsen belki de saplantindan kurtulursun.
Soran+1 yılilgi göstermiyorum demedim ilgimi çekmiyorlar dedim flörtleştiğim takıldığım insanlar oldu hiçbiri çekici gelmiyor şans verdiğimi söyledim denedim yani gerçekten ama çekici gelmiyorlar problem de bu
- +1 yıl
Belki psikolojik bir problemdir senin icin. Eger sen de sikayetciysen psikologla gorusebilirsin.
Soran+1 yılpsikiyatristle görüştüm yaş farkını önemsemedi uzun sürmesini de anormal bulmadı açıkçası sadece adamın davranışlarının normal olmadığını söyledi
Bence bı araştır adam evli mi degilmi. Bide fotosu varsa link atsana. Görürsek daha iyi yorumlariz
01 Yorumla
Soran+1 yıladamın görüntüsüne göre mi yorumlayacaksınız
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılAdamın medeni durumu nedir
Denklik olması şart
Hiç evlenmediyse bir ihtimal var011 Yorumla
Soran+1 yılbekar ama çocukları var
- +1 yıl
Bekar değil o halde dul!
İşin olmasın onunla
İçindeki canım sustur - +1 yıl
İçindeki geriz zekalıyı da sustur
Soran+1 yılboşanmış olmak ayıp bir şey mi anlayamadım? Herkes evlenip boşanabiliyor günümüzde gayet doğal bir şey zaten evli olması daha mı iyiydi
- +1 yıl
Aptalca konuşma Sorun onun boşanması değil senin hiç evlenmemiş olman
Soran+1 yılevlensem ne evlenmesem ne onu anlayamadım?
- +1 yıl
Biz senin için söylüyoruz
Ancak seni de anlıyorum
Aşktan başın dönüyor, sarhoş gibisin
Öznel değerlendiriyorsun
Soran+1 yılbaş dönmesinden değil yani evlensem ne değişicekti ki onu anlayamadım
- +1 yıl
Denk olacaktınız ve binlerce kez pişmanlık yaşamayacaktın!
Soran+1 yılhiç pişmanlık yaşamadım ki?
- +1 yıl
Çünkü henüz dönüşü olmayan noktaya gelmedin
Adam evli mi ve ailen ne der bunlar önemli ama asıl konu 10 yıl sonra o 60 yaşında resmen dede olacak ve sen hala genç olacaksın. Adam tabiki ister
00 YorumlaYalnız var ya adama Helal olsun.. neden diye sorma Helal olsun işte..
026 Yorumla
Soran+1 yılKeşke adamın hareketlerine anlam verebilsem gerçekten veremiyorum
Soran+1 yılEtik bulmuyorsa bana neden yanaşıyor ki zaten bir içime girmediği kaldı yani sorun bu mu cidden 😅 ve hani beraberliğimizi de kimse duymadı ve duymaz yani
Soran+1 yılçok büyük bir şey yaşamadık ki sadece öpüştük vs hani cinselliğe giren şeylerden kaçıyor adam genel olarak bahanesinin biri de şey beni beğenmeyebilirsin
Soran+1 yılinanki bana denk gelen yaşıtım insanlar ya canım ya da karaktersiz ve sürekli abuk subuk ergence şeylere takılıyorlar yani böyle insanlarla uğraşmaktan bıktım bir erkek 20 yaşını geçip kıskançlık tribi mi atar bir kıza ya biraz büyü yani? Ve gerçekten tipi hiç önemsemiyorum bak tipini geçtim adam engelli yürüyemiyor bile hani adamla yapabileceğimiz şeyler her anlamda sınırlı ama o bile umrumda değil
Soran+1 yılyine sal ak ı canım olarak çevirmiş düzeltmek için yazıyorum
Soran+1 yılya adamla ayrı değiliz ama tam beraber de değiliz ben bu 5 yıllık süreçte birkaç erkekle flörtleşip kaynaşmaya çalıştım ama hiçbir şey hissedemedim. Yani şans verdim ama gerçekten olmadı. Adam benim hislerimi aşırı düşünüyor benden çok düşünüyor neredeyse yani ileride pişman olucağımı düşünüp benden uzak duruyor sürekli olursam da ben olucam zaten sen neden düşüyorsun ki kaldı ki bunca yıldır sevdiğim adamla bir şey yaşamaktan neden pişmanlık duyayım yani bu adam bana tek bir adım atsa ömrümü feda edicem o seviyeye geldim artık
Soran+1 yılözür dilerim kaç yaşındasınız ki 😅
Soran+1 yılÇok gençsiniz daha 52 yaşında benimki :)
Soran+1 yılSizce bu işin sonu ne olur
Soran+1 yılhayatımda ilk defa birini sevdim onla da böyleyiz
Soran+1 yıldoktorum maalesef görmek zorundayım sürekli
Soran+1 yılhayır adam benim doktorum bu yaşta nasıl doktor olayım tıp okumak 6 yıl
Soran+1 yılkurtulmak istemiyorum ki bana kalsa ölene kadar adamın dibinden ayrılmam her şeyine katlanırım yanında olurum yani
Soran+1 yılTeşekkür ederim umarım
Gizli Üye(25-29)+1 yılO adamı 150 kilo, dişleri dökülmüş çürük ve sümüğünü yediğini hayal et. Yine sever misin? Duyguların hormonsal sadece.
16 Yorumla
Soran+1 yılİnan ki adam fiziksel olarak hiç çekici değil ve engelli biri yani yürüyemiyor bile adam hani düşün ne kadar dış görünüşünü umursamadığımı
Cevap sahibi+1 yılSeni kimse sevmedi mi?
Soran+1 yılBirini sevebilmek için yakışıklı veya karizmatik olması gerektiğini düşünmüyorum karakterli biri olması daha çok hoşuma gidiyor soruna gelecek olursak da sevdi ve sevenler de genç ve yakışıklı tipler ama onlara ilgi duyamıyorum sorun da bu zaten
Cevap sahibi+1 yıl29 yaş çok ve normal değil
Soran+1 yılNormal kavramı çok göreceli bence yaşıtım biriyle mutsuz olmaktansa 29 yaş büyük biriyle mutlu olabiliyorsam onu seçmem normal değil mi mesela?
Cevap sahibi+1 yılYine de onu seçmen normal değil
+1 yılçüş ebesinin a mı baban yaşımdaki adamı mı kendini s iktiricen :D :D :
00 Yorumla
+1 yıl10 sene sonra görürüm ben seni. Gel buraya beni bulursan bir daha konuşalım.
00 Yorumla
+1 yılÇocukken baba figürü eksikliği yaşadığını düşünüyorum. Senden yaşça büyük olması, onun tarafından korunacak olma hissi doğuruyor bu da senin baba açlığını karşılıyor. Duyduğun şey tam olarak aşk değil bir eksikliğin dışa vurumu.
08 Yorumla
Soran+1 yıldurumun daddy issues kaynaklı olmadığını spesifik olarak belirtip bunu yazmamanızı söyledim babamla aram gayet iyi
- +1 yıl
O zaman altta başka bir problem vardır, bir travma olabilir. Normal şartlar altında bu yaş farkı kabul edilemez
- +1 yıl
Babanla aran iyiyse madem, babamın karşısına bu adamı 'sevdiğim adam' diye çıkarabilir misin? Tabiki hayır. Sende bu ilişki ihtimalinin saçma ve anlamsız olduğunu biliyorsun
Soran+1 yılbabam biliyor :)
- +1 yıl
Zenginse demek
Soran+1 yıldurumun para kaynaklı olmadığını da belirtmiştim :D
- +1 yıl
Kanka çok meraklıysan git evlen yaşlı adamla bir şey söylüyoz onla ilgili değil bunla değil
Soran+1 yılkanka sadece 2 madde yazdım başa açıklamak adına dedim bunlarla ilgili değil gelip bunları yazmayın sen ikisini de yazıyorsun :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılSevmenin yaş kriteri mi olur? Ya da kimi seveceğini seçebiliyor musun?
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yıl"Sevmemem gerekirken hâlâ seviyorum, uzaklaşamıyorum" Böyle düşünüyorsan biz ne yapabiliriz? Sen hiçte uzaklaşmak istiyor gibi değilsin bir kere
03 Yorumla
Soran+1 yıluzaklaşmak istemiyorum zaten
- +1 yıl
Ohaaa sen yasıyormusun 😂😂 vay bee eskılerden kım kaldı.. seni gorunce hem duygulandım hemde sevındım 🌷
- +1 yıl
@salsanalangrozayi ♥️
+1 yılçok olan durum oalbilir açıldınmı ona ilgisini çektinmi
04 Yorumla
Soran+1 yılbiliyor zaten
- +1 yıl
konuştunuz yani
Soran+1 yıl5 yılda neler oldu sen bir bilsen :) ne konuşmasından bahsediyorsun yani
Soran+1 yılbenim hesap yeni olduğu için mesaj atamıyorum +3 bilmem ne olmam gerekiyormuş sanırım
Gizli Üye(25-29)+1 yılAy igreeennncccc daddy niye yazalim kiz. Seninki grandpa resmen :d
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBuradan ilişkiye onay Hayat seninmilleti boş ver almaya çalışmak nafile.
00 Yorumla
+1 yılBu bence senin adım atmanı bekliyor istemem yan cebime koy diye ama unutmasın kefenin cebi yok bir ayağı çukurda dedenin
07 Yorumla
Soran+1 yılne gibi bir adım
- +1 yıl
Ramazan Ramazan anlattirma şimdi elleşme oynaşma öpüşme olabilir tahrik edici şeyler.
Soran+1 yılsence bu tarz yaklaşımlarda bulunmadık mı birbirimize 5 yıllık süre içerisinde 😅
- +1 yıl
O zaman bu dingil niye ilerde pişman olmanı istemem diyor ki
Soran+1 yılheh işte anlamadığım en büyük kısım da bu yani sen bana sürekli cinsel yaklaşımda bulun istediğini belli et sonra da kaç? amaç ne ya o zaman niye yaklaşıyorsun bana ben uzaklaşınca da yine yaklaşıyor
- +1 yıl
Korkma yemem de
Soran+1 yılkeşke yesem
+1 yılSaçmalama aşk gelip geçici bisey bu yaşlarda hislerine kapılman normal ama bi kac sene sonra yanlış yaptığını anlarsın her sey dengi dengine.
00 Yorumla
+1 yılOlabilir bende hep olgun severdim. Onun ilgilisi nasıl
03 Yorumla
Soran+1 yılo da ilgili her açıdan birlikte gülebiliyoruz hem muhabbet olarak hem duygusal olarak ilgili yani zaten fiziksel ve cinsel ilgiye hiç girmiyorum bile
- +1 yıl
Ruhun ve kafa yapın ona uygun demekki
Soran+1 yılevet sanırım öyle
+1 yılbende büyük seviyorum askim çaresi yok ama 29 da abartınn ami
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYani aşırı yakışıklı ve zeki bir adamsa belki ilgi duyarsın.
012 Yorumla
Soran+1 yıladam fiziksel olarak hiç çekici değil yakışıklı hiç değil ve artı olarak da engelli yani yürüyemiyor bile
Cevap sahibi+1 yılKarakterinde etkili bir şeyler vardır belki.
Soran+1 yılAdama zaten ilgili ve aşığım asıl noktaya değinmemişsiniz ki hiç sıkıntı bu değil zaten? Sıkıntı adamın ne istediğini ve ne yapmaya çalıştığını anlayamamam
Soran+1 yılBelki ilgi duyarsın demek çok saçma yani başlıkta kocaman yazıyor 5 senedir aşığım diye
Cevap sahibi+1 yıl5 sene hiç kimseye aşık kalamadım bilemiyorum bacım.
Soran+1 yılkanka sıkıntı ben değilim bak yine anlayamadım sıkıntı adam. Adam ne yapmaya çalışıyor
Cevap sahibi+1 yılBacım şimdi problem seni etkilediği için sen kendi hayatına yönelik adımı ancak kendinle atabilirsin, yani adamın sana karşı tavrını düşün bir analiz et cevabı kendin bulacaksın zaten sonra en doğru olanı hesap et ve adımını at.
Soran+1 yılAdamın bana karşı tavrı aşırı dengesiz işte analiz ediyorum da bir sonuca varılmıyor kime anlatsam anlamadı yani adamın ne yapmaya çalıştığını ve bu 5 yıllık süreçte ikimiz de çeşitli adımlar attık zaten
Cevap sahibi+1 yılBu dünya da hiç bir şey belirsiz değildir ya iyidir ya kötüdür biri muhakkak ağır basar eğer 5 sene de sonuca varmayan dengesiz bir ilişkiniz varsa bu iyi kötü arasında gidip gelme değil bu bildiğin kötü bir ilişki 5 sene de zaten başarabilseydiniz başarırdınız sen kendine sor mutluluk mu yoksa üzüntü mü daha çok hissettin ona göre kararını ver ha gene de diyorsan ben bu adamla mutlu olurum o zaman evliliği göze al.
Soran+1 yılöncelikle dünya sizin belirttiğiniz gibi siyah veya beyaz olamaz çok büyük bir olasılıkla gridir. Zaten bir sonuca varması gerekmiyor sonuçlansın diye ilişkiye giren insanları ben anlayamıyorum asıl zevk veren şey o ilişkide geçirilen zamandır ve evlilik göze alma terimi de aşırı saçma geldi bana yani? Evlenirim evlenmem ne alaka ki evlenmek zorunda değilim illa ilişki yaşasam bile
Cevap sahibi+1 yılO zaman belirsizlikler içerisinde sana başarılar (mümkünse tabi).
Soran+1 yılSıkıntı belirsizlik değil zaten adamın beni istediği belli ama etik algılar yüzünden de uzak durmaya çalışıyor bir yandan ama uzak da duramıyor durum bu yani
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılDoktor veya akademisyen mi?
01 Yorumla
Soran+1 yıldoktorum
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Çok p*rno film izlemiş olabilir misin :)
00 YorumlaYuhh diorum 😂😂😂 dedemi buldun kendine
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı. Beş yıl daha sev ölür zaten sende kurtulursun oda.
01 Yorumla- +1 yıl
ay sen çok yaşa ya 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Aşk İlişkileri konusunda 486 cevap paylaştı. Para icindir
11 Yorumla
Soran+1 yılOkumanız yok herhalde
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
+1 yılBen istiyorum de ani yasayalim diye
00 Yorumla Kalbi ve mantığı zorlaşıyordur doğal olarak
07 Yorumla
Soran+1 yılSizce nasıl bir yaklaşım sergileyecek şuanda da bana karşı aşırı ilgili
Soran+1 yılbiliyorum anladım peki ne yapar bu adam sizce
Soran+1 yılneden uzaklaşmaz?
Soran+1 yılbeni beğeniyor zaten de hamlesi ne olur onu kestiremiyorum
+1 yılAçıl
01 Yorumla
Soran+1 yılbiliyor zaten
Psikolojik bir sorun
012 Yorumla
Soran+1 yılne gibi mesela
Soran+1 yılnormal bir ilişki olmadığının farkındayım ama bu tür ilişki yaşayıp mutlu olan insanlar da çok yani illaki psikolojik bir sıkıntıya dayanması gerekmiyor bence
Soran+1 yıltamam da bir de şu yönden bakın iyi bir ailede büyüdüm maddi durumum gerçekten iyi İTÜ de mühendislik okuyorum canım da sayılmam ve çevremdeki erkeklerden ilgi gören bir insanım az çok hani bu faktörler varken böyle bir olayın içine düşüp 5 yıldır çıkamamak bana garip geliyor
Soran+1 yılsal ak da sayılmam* yazıcaktım telefon çevirdi sanırım
Soran+1 yıluzun sürmesi garip ama sürmesini isteyen de benim aslında hani bana kalsa bu adam ölene kadar onla olurum büyük ihtimal yani gerçekten gezip tozmak eğlenmek abuk subuk genç aktivitelerine katılmak istemiyorum zaten hatta cinsellik bile umrumda değil bu adamla olayım yeter
Soran+1 yılsaçma bir yorum
Soran+1 yılzannetmiyorum çünkü iyi ya da kötü bir ilişkinin içindeyiz zaten sadece evli değiliz
+1 yılİlk defa böyle bir şey görüyorum yemin ederim
00 Yorumla
+1 yılEmekli olmasını bekle maaşını yersin
00 Yorumla
+1 yılOhaaa ne kadar güzel bir şey var ya
01 Yorumla- +1 yıl
Olgun zeki tatlı sempatik
Sizi çocuk gibi şımartan,
Canınızın her istediğini yapan,
Maddi manevi yanınızda olan,
Sizi özel hissettiren, Sürprizler hediyeler alan biri çıksa karşınıza onu ister miydiniz?
+1 yılyaş farkı fazla olmaz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılParası mı çok
00 Yorumla
+1 yılDerhal unut o aşkı derhal
00 Yorumlaoha benim babam bile benden 25 yaş büyük.
00 Yorumla
+1 yıloha.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıladam evli mi
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,6b cevap paylaştı. Çüş knk
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSal gitsin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl10 yıl sonra dede dersin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKararsız sana karşı
00 Yorumla
+1 yılkac yasinda basladin
08 Yorumla
Soran+1 yıl18-19 arası
- +1 yıl
su an kac yasindasin
Soran+1 yıl24 sayılırım artık
- +1 yıl
sevgilin su an kac yasinda
Soran+1 yıl53 olucak
- +1 yıl
evlimi
Soran+1 yılneden herkes bunu soruyor evli olsa belirtirdim
- +1 yıl
seni cok mutlu eder inan bana seni yasatir tecrubeldir cok
Ne mutlu sana
00 Yorumla
Devamını Gör(44)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer