Yazdıklarımın hepsi gerçek trol değil biraz uzun yazdım ama lütfen fikirlerinizi yazar mısınız?

Merhaba ben 23 yaşımda 3. üniversiteyi okuyan bir kızım. Kibirli egolu bencil biri değilim. Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı hiç çıkma teklifi almadım ama gerçektende hiç sevgilim falan olmadı biraz tutucu bir ailede büyüdüm bu yüzden erkeklere çok gülen konuşan biri değilim ağırbaşlı büyütüldüm. Annemin kuzeni var ismi Ayça abla. Ayça abla anneme hep şey diyor benim için işte Sedef çok iyi bir kız, çok saygılı çok düzgün terbiyeli iyi kalpli bir kız onu çok seviyorum falan diyor. O da beni çocukluğumdan beri tanıdığı için hiç sevgilimin olmadığı yetiştirildiğim ortamı falan biliyor. Anneme benimle ilgili hep çok güzel şeyler söylüyor. Ve benim yaşımda oğlu var o da 2. üniversiteyi okuyor. Sizce Ayça abla beni gelini olarak istiyor mudur? Oğlu ile hiç sohbet etmedim öyle bir konuşmamız yok oğluyla. Ben sadece Ayça ablaya her Kandil bayram anneler gününde ararım kutlarım acaba bu yüzden mi iyi bir kız diyor yoksa oğluna mı istiyor? Ve şey ben maalesef ki 6 yaşımda ve 9 yaşımda 2 kere kalp ameliyatı geçirdim Ayça abla da oğlu da bunu biliyor acaba Ayça abla beni istemez mi?
Yazdıklarımın hepsi gerçek trol değil biraz uzun yazdım ama lütfen fikirlerinizi yazar mısınız?
Cevapla