Güncellemeler
+1 yıl
Yalnızlıktan korktuğumu veya sevmediğimi nasıl anladınız merak ettim
İnsan tek kalınca kendine yoğunlaşır gerçekleri görür istemiyorum dediğin anda çıkar çoğu güzel şey karşına sen kafana taktıkça evrene kötü enerji yollarsın. Herkesin hayat şartları farklı her ailesi olan mutlu değil her sevgilisi olan mutlu değil sen kendin nasıl bi hayat istiyorsun ona yoğunlaş iyi diledikçe iyi olur zaman her şeyin güzelini getirir ama sen kaçırma.
Cevap
1Cevap
İnsanların çoğu yalnızlıktan korkuyor bilseler yalnızlığın güzelliğini keske
Yalnızlığı severek
Gecmez
Geçmiyor
Gecmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?