Kendimi yalnız hissediyorum her derdimi paylaşacağım ne bir kız kardeşim Ne de samimi arkadaşım hiç çevrem yok yani ne yapabilirm?

bir kız kardeşim olsun isterdim hep ama maalesef olmadı derdimi sevincimi paylaşabileceğim hiç kimsem yok bu da bende huzursuzluk yapıyor
Kendimi yalnız hissediyorum her derdimi paylaşacağım ne bir kız kardeşim Ne de samimi arkadaşım hiç çevrem yok yani ne yapabilirm?
Cevapla