Yalnızlık çekiyorum arkadaş çevrem yok ne yapabilirim?

Sosyalleş derseniz de tek başıma sinemaya gitsem, gezsem takılsam paylaşacağım kimse yok ne anladım ki yine yalnızım yine yalnızım :(

Yalnızlık çekiyorum arkadaş çevrem yok ne yapabilirim?
Cevapla