Hiç arkadaşım yok çok yalnızım ne yapabilirim?

Ya yaşadığım yere tasinali 1 sene oldu ve hiç arkadaşım yok bu yüzden evden dışarı çıkmak istemiyorum ama çok sıkılıyorum tek başıma çıkınca da çok sıkıcı oluyor her gün evdeyim bunaldım artık ne yapabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
Konuşacak arkadaşlarım var konuşmaya ihtiyacım yok arkadaşlar ama uzaktalar işte sadece gorusebilecegim bı yerlere gidip takilabilcegim arkadaşım yok
Hiç arkadaşım yok çok yalnızım ne yapabilirim?
Cevapla