AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Ya ne kullanması ne yaptı adamcağız sevmiş hemen evlenmek istemiş nişanlı iken asker yolu gözleyeceğine onun kadını olmuş olarak bekle ne var bunda ya
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
İyi de sen soruda sadece askerlik kısmını yazmışsın bunu yazmamissin bu bir ikincisi senle evliyken izlemişse p*rno bunu konuşmanız gerek senden önce izlemisse de normal bence
Pon izlemesi her ne kadar hoşuma gitmese de bize fikir olabileceği için bir şey diyemem ama koleksiyonu yapıyor.1 yıllık evliyiz biz. Senden önce derken ben ona zaten karışmam. Evliliğimizde oluyor bu söylediklerim.
Peki açıklaması nedir? Bir açıklaması olması lazım muhakkak. Birlikte izlemeyi denediniz mi?
Arada izleriz …
Aldığı ekran görüntülerinin beni rahatsız ettiğini, kendimi yetersiz ve kötü hissettiğimi söylüyorum. Ve gerçekten öyle.. Sonra haklısın özür dilerim diyip söz veriyor. Kadın fotolarını da yanlışlıkla aldığını söylüyor, hatırlamıyorum diyor ama doğru değil Tabiki
Peki onlar p*rno yıldızı mi yoksa reel hayattan kadınlar da var mı?
Yıldızlar. Reel olan tiplerin de ekran görüntüsünü alıyor fotonun
Reel tipler sıkıntı
Bulunduğumuz yerdeki eskortlara da bakmıştı Instagram ve Twitter profillerine. Onu da görmüştüm daha önceki ekran görüntülerinde
Yetemiyormuymuşsun bir şey demiyor mu bu konuda
Ben soruyorum Tabiki öyle bir şey yok diyor. Kuzenine gittiği saatte de izlemiş. Birlikte mastürbasyon mı yaptılar acaba? Daha önce de tek kızla grup yapmışlar anlatmıştı eşim ilk zamanlarda. Ne iğrenç bir durumun içindeyim ben midem bulanıyor ya
Biraz abartmışsın askere gideceğini bilsen evlenmeyecek miydin, her ne olursa olsun askerdeyken ilişki yarıda bırakılmaz erkek askere gidince ayrılıklar çok oluyor ama askerlik psikolojisi çok farklı görevi bitince istediğini yap
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Askerlik yapmak istemeyebilir, seni sevdiğine inanıyorsan git bence eşin bir de yani kendi kendini dolduruyorsun
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Bu hiç normal bir şey değil. Bence aldatmaya çok açık bir adam. Hazır askere gitmişken ayrıl oradan çıkamaz da aklı başına gelsin adam olsun
Yazık sana da ya böyle bir adamla hayat mı geçer?
Bu arada yorumlarda askerdeyken intihar edebilir yazan bir canım var. Orası askeriye nereye intihar ediyor? Valla hiçbir şey olmaz asıl şimdi kurtul sen kendini kurtar
Herkes edebilir öyle değil mi? Bunları görünce benim etme olasılığım da var öyle değil mi? Yapmak isteyen kafasına koyan her yerde yapar. Yine vicdansızlık yapmadım. Aradığında konuşmadım ama içim içimi yiyor. Acemisinin bitmesini bekleyeceğim mecbur..
asker yolu beklenir ama bunu yapma git bence törene
Git yemin törenine. Ama askerden dönünce bazı şeyleri değiştir.
Sonuçta kocan. yapacak hicbirsey yok. bazi şeyleri içine atacaksın.
Yani çok saçma olmuş yaptığı ve sana güzellikle söyleyebilridi
hep yalnızlıktan bu düşünceler severek evlenmişsin ne kullanması
Bazı şeyler planlandığı gibi olmuyor maalesef sen plan yaparken kader sana gülüyor
Ayril bence simdi bunu yapan ilerde neler yapmas sana
sağlamcı bir yapıya sahip..
planlar dahilinde ilerlemiş..
Sağlamcı olması güzel. Farklı bir boyuttan ilerliyor olsa da sorunum o değil ne yazıkki
Bence onu tek bırakmayıp yanında olmalısın o senin eşin
Terk etmek değil zaten niyetim akıllandırmak. Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
bunda ne var şimdi ben anlayamadım dert ediğin şey muaf olmayıpta askere gitmesimi?
Sorun askerliği değil. Kendini garantiye almak için bu şekilde davranması. Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Adam şu an askerde oranın psikolojisi çok farklı olur asla onu üzecek bişey yapma ne olursa olsun gelmesini bekle. Geldikten sonra ayrılacak mısın ne yapacaksan yap ama şimdi değil.
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
O zaman ne yapacaksın biliyomusun ikna et seni seviyorsa kabul eder. Tehtit falan da etme asla. Al psikoloğa götür. Bu bir sorun belli ki normal değil bu ergenlikte yapardık bunları hala bu yaşlarda devam ediyorsa vardır bişey. Baktın hala aynı kocan, çizgini sert çek ki anlasın. Biz erkekler biraz kalın kafalıyız sizler gibi ince düşünmeyiz. Yüzüne bam diye vuran lazım ki Bi silkinsin. Baktın yine aynı, senin bir birey olduğunu unutma önemli olan muklu olman. Sen nasıl mutlu olacaksan öyle yol çiz kendine. Ama şimdilik biraz sabret kendi kendine kurma, askerde eli kolu bağlı bencil olma senden ricam.
Eli kolu şu an bağlı tuşlu telefon olduğu için. Acemiden sonra eve gelecek. Sonra usta birliğe giderken telefonunu istiyor. Sonrası malum. Belki bi ileriye gidip escortlarla görüntülü yapmak …
Psikoloğa da gittik çift terapistine. Ama sorunumuz o zaman başkaydı ve benim uyurken uygunsuz saçma fotolarımı çekip saklıyordu. Ve öfke sinir bozukluğu var. Dr 3. Görüşmeye de gelin sonra gerek kalmayacak tekrar gelmenize dediği halde 2 den sonra gitmedik inat etti. İlk giderken de ayrılmayla tehdit etmiştim
Senin güvenin bitmiş kocana anladığım o. Ama eskort görüntülü yapmaz. Ancak p*rno izler aynı alışkanlıklarına devam eder. Sen seviyomusun kocanı?
Tanışma sitelerindeki eskorrtlardan bahsediyorum
Onu yapar askerde mutlaka yapar. Sen yine gelmesini bekle uyarılarına rağmen yapıyorsa, sonrası sende. Hayat senin hayatın. Buradaki ben dahil kimsenin fikrini de doğrudan kabul etme. Saçma sapan yazanlar da olmuş umursama. Belli çok daralmışsın kimseyle de paylaşamamışsın. Seni tanıyanların senin hakkındaki görüşlerini doğru kabul etme.
Onu yapar derken ne normal tam olarak?
Adam bağımlı olmuş p*rno bağımlısı, normal değil bu ama anlattıklarına göre yapar dedim.
Sen daha çok kafana duvarlara vuracaksın çok ağlayacaksın
Neden?
Düşünmeden çocuk yaşta evleniyorsun iyi mi kötü mü işi var mı geleceğe dair iyi düşünmeden evleniyorsun
Çocuk yaş olduğumu nereden biliyorsun? Ben 27, eşim 30 yaşında
valla zaten bir süre sonra sende aldatasın gelicek gözden ırak gönülden uzak
Asla öyle bir niyetim yok olmayacakta.
şu an için böyle diyosun
Ben karakterimi çok iyi tanıyorum çok şükür
Çok seviyorum deyipte “kumpas kuruldu” kafasında ki biri bana göre samimi değildir.
Ne güzel kafanı dinlersin gelınce de hemen boşan yüzünü bıle gösterme gıtmede ayağına adam senı kandırmıs almış alacagınıda bi de ayağına gitte geldıkten sonra daha beter şeyler yapsın!
Eşin o senin gitmelisin yemin törenine askerliğini bitirince uygularsın aklındakileri
O zaman geç olabilir çünkü istediğini başarmış olacak …
Zamanında söylediği yalanları nasıl farketmedim mesela nasıl muaf olcaksın diye sormadın mı
Sordum. Ve bir sosyal platformdan takip ettim. Ama olmadı. Kendini inandırmıştı beni de inandırdı. Sonuçta askerlik bitirmiş biri değilim
Yaşlarınız kaç
Ben 27 o 30
O da baya ertelemiş askerliği ne var ssnki o kadar kaçacak
Kendini garantiye alacak birini bulamamış demekki ne diyeyim.10 sene de 10 kere yapıp gelmişti zaten öyle değil mi …
6 ay sonuçta gidip gelcek ne var bunda
Sorun benim beklemem değil. Evlilikten önce de olsa beklerdim. Beni kandırmış olması sorun.
T a k i p et istersen k o nuşalım sen dertlisin
Buradan yaz
Yazıyorum zaten
Fikir istiyorum sadece. Söyleyeceğin varsa buradan yaz
Niye bu kadar dert ettim ya 6 ay sanki 69 yıl sürüyor ya
@yagmurcetinturk3 konusalimmi
Sebeb
@yagmurcetinturk3 sohbet baska bi amac yok
Kalsın
@yagmurcetinturk3 tsk
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Benim anlamadığım şey burada sorun ne? Belliki kaybetmek istememiş seni mecbur kalmış
ben de aynisi dedim sikinti ne yani 🙂
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Eşi askere giden bir tek sensin zaten adam seni sevmiş işte altında niye bir çapan oğlu arıyorsun
Diğer yorum ve mesajları okur musun
Bu anlattıklarından hariç başka bir olay mı var
Varsa açıkça yazabilirsin
Evet
burada yazamayacağın bir şey mi
Yorumları oku diğerlerini
Kocan bildiğin pisikolojik sapıkmış
İnsan evliyken prno izlermi veya başka çıplak şeylere bakıp ilgilenir mi
Girdabın içindesin şu an
Yalnız kaldığında, sıkıldığında anlarım. Boşluğuna geldi derim. Ama kuzeninin yanına gidip özellikle bakması …Annesinin yanına kahve içmeye gittiğinde bakması …Ben yanında otururken biz televizyon izlerken bakması?
Bir de benden akıllı telefonunu istiyor. Neden bu kadar ısrar ediyorsun dediğimde verdiği tepki bi anda ayağa kalkması ve etrafa bakıp tuhaf bir şekilde kahkaha atmasıydı. Gözümün önünden gitmiyor.
Ensest bir meğilimi olduğunu mu düşünüyorsun
Sonra latin vs yabancı kadınlardan kurtulduk derken bir de escortlara , kamera kızlarına bulaşacak.. Bu gidişle tek konuştuğu görüntülü arama ben olmayacağım yani …
Gördüklerini ona söylemedin mi peki bunlar ne diye
Hayır daha 2. konuşmamızdı zaten. Nasıl söyleyeyim telefonda bugün 2. günü askerde
Ensest olduğunu düşünmüyorum.
Ne yapmayı düşünüyorsun peki
Akıllansın istiyorum. Ne yapacağım konusunda destek istiyorum sizden , fikir desteği
Akıllanacağını sanmıyorum bağımlılık bu bir süre yapmasa yine yapmaya başlar
Sana tek tavsiyem çocuk için acele etme, etme ki kalacak bir sebebin olmasın
Çocukta istiyor. Sırada çocuk var zaten beni hazırlamak için arada bahsediyor. Onu yaparken ne güvence ile yapacak acaba merak ettim
İşini daha sağlama almak için çocuk onun için koz olacak
Doğru diyorsun o yüzden belki de askerden önce konusunu açtı özellikle..
Bu konuyu bir mühlet ertele ondan emin oluncaya kadar çocuk yapma
Bu mümkün değil zaten şu süreçte. Denk getirmek zor
İnşallah istediğin gibi olur her şey eşin düzelir güzel bir aileniz olur.
Ana görüşüm içinde kusura bakma içeriğini bilmeden yazdım
Teşekkür ederim , inşallah 🙏🏻
o adamdan koca olmaz
hoş askerden kaçandan da koca olmaz ya
Senin yerinde olsam boşanır ve cehenneme gittiğim güne kadar görmem onu
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Dediğim gibi eşi olan bir erkek Böyle yapıyorsa hemen ayrıl derim çünkü ondan sana hayır gelmez
abartmıyor musun. hoş askere gitmeyene kız vermiyorlardı hani
Ailemin haberi yok başka şehirde yaşıyoruz
Çok yanlış düşünüyorsuun bence adam kaybetmemek için yapmış ne yapmışsa bu kafadan çık
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Sana bişey diyeyim mi çoğu erkek onu yapar zaten hatta geçen bir şey duydum şok oldum adam evli karısıyla izliyormuş onları.. seni rahatsız eden o görüntüler mi sadece peki?
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
hayır adam senı kandırmadı evlendı sabret gelecek hep asker kalacak deılyaa
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Buradan yaz lütfen
yani askere gideceğini bilseydin onu bırakcakmıydın
Asla böyle bir düşüncem olmadı. Hatta gitmesini çok destekledim. Kaçak olarak yaşıyorduk. Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
asker kaçağı iken senle nasil evlendi aklim ona takildi kanks...
Bir sıkıntı olmadı evrak işlerinde vs
6 ay ne yapacaksın, gitmeden işini gördü adam. simdi bekle dur 6 ay
Evci izni muhabbeti var. Tek sıkıntı bu mu sence?
tek sıkıntı o degil tabiki, bir suru sıkıntı var fakat sıkıntılardan en buyugu bu sen Şu an farkinda degilsin.. daha yeni gitti.. bir kac gun sonra anlarsin ne demek istedigimi
Yemin törenine aileler gidemiyor zaten coronadan dolay
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Cop kutusu sonucta Şu an sen varsan ve sen varken yapiyorsa problem vardir ama evlenmeden oncekilerse sindirmen lazim cunku evlenmissin adami bile bile
Kaçma sebebi neymiş denyonun
Korkaklık
Bundan koca olmaz
Törene git ve gelince hesabını sorarsın
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
sen varken bunları yapması karaktersizlik. seninle yetinmeyip gözü dışarda biri. videolara ait görüntüler mi
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
çok tuhaf.
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Karar verirken aceleci davranma. aldatma var mı peki
Senin kararın nedeyelim
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Kaç ay askerlik yapacak 6 ay sanırım dimi?
Evet. Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Döndüğünde bu konuyu en ince ayrıntısına kadar konuş onunla
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Evet bu çok tuhaf ve partnerin böyle devam ederse kafayı yer, ama bana kalırsa ilişkini gözden geçirmelisin
Acaba sen onu tatmin mi edemiyosun
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Seni yetersiz görüyor anlaşılan, eğer böyle bir durum varsa ayrılacağını söyleyerek tehdit et onu
Onu da konuştuk. Eğer öyle bir durum varsa söyle gerekiyorsa ayrılırım dedim. Ama bu şekilde yaşayamam çünkü kendimi yetersiz hissediyorum o anlarda …Sonra düzeliyor ve yine aynı şey. Aylar sonra karşılaştığım manzara hem de askere gitmeden …
Askerden dönene kadar sabretmeni tavsiye ediyorum, baktın yine değişmemiş ayrılıp ayrılmama kararını o zaman verirsin, çünkü bir erkeğin hanımını yetersiz görmesi, o kadını incitir seni anlayabiliyorum hakkında hayırlısı olsun.
Askerden kaçan adamdan koca olur mu
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Yapilacak şey belli boşanacaksın. ya da aldatilmayi sineye çekip ses çıkarmadan evliliğe devam edeceksin. Bunları kabulleniyorsan evliliğe devam et Ama çit çıkarmaya hakkin yok. Kabul etmiyorsan da bitir. Üçüncü seçenek yok çünkü aldatan adam değişmez karakteri bu
Bunu aldatmak olarak görmüyor ki …Önceden her yere girip çıkamazdı asker kaçağı olduğu için örneğin otele. Şimdi daha da rahatlayacak. Nadıl kontrol edeceğim?
Önemli olan kocanın değil senin düşüncen. Sen aldatmak olarak görüyorsan bitireceksin gormuyorsan ses etmeyeceksin. Acaba sen açıp çıplak adamları izlesen kocanın tepkisi ne olurdu söyleyeyim seni toplumda ahlaksız namussuz diye ifsalar rezil ederdi. Sen yaptigin zaman affetilmeyecegin şeyleri kocan yapınca da sen affetme. p*rno izlemek aldatmaktır nokta. Aldatılmış kadın olmayı kabul ediyorsan devam et Ama devam edersen dediğim gibi her şeyi kabulleniyorsun demektir ağzını açıp tek kelime söyleyemezsin. Kabul etmiyorsan da avukat bul kedine
Gözü dışarıda adamı da sen kontrol edemezsin. Karşındaki tasmalı köpek değil hür iradesi istekleri olan bir insan. Ve bu insan özgürlüğüne dayanarak başka kadınları sana tercih ediyor
Büyük bir hata yapmışsın kötü günler seni bekliyor
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Bence kaç düzgün biri çıkınca evlen
Askerden döndüğünde anlarsın...
Anlamadım , nasıl yani?
Adam kaçak olduğunu biliyor ve evlenene kadar bunu gizlemiş sanki hiç açığa çıkmayacak gibi, ilişkinin merkezine yalanı kurmuş, askerden sonra sudan çıkmış balık gibi olur, sonrasını bilemem.
Evden dışarı çıkmamış ki. Gideceği yerler de belli. Ya arkadaşlarına gitmiş ya onlar gelmiş. Ya da sahil vs. Biz evlendikten sonra 2 kez g b t ye girdi arkadaşlarıyla dışarıda alkollüyken yakalanmış. Yanında ben yoktum. Evrak geldi eve. Askerden sonra daha da rahatlayacak. Benimle bir yerlere gidip tatil vs hayalleri kuruyoruz ama daha da özgür olacak. İstediği yere girip çıkabilecek yani
Konuşmak ister misin bu konuyla ilgili
Buradan yaz
maalesef
Yapma öyle ya hu bir şans ver adama
Askerden dönünce zaten rahatlayacak ve istediğini yapmış olacak. Bana güvenmek yerine kendini garantiye alıyor her seferinde. Çevresinde herkes onun gibi. Ailesi de. Ama ben güvenilmeyecek biri değilim ve saf , iyi niyetli biriyim ne yazıkki …O yüzden sonradan dank ediyor.
Sadece askerlik mevzusunda böyle bir şey yaptı sandım ama sen daha iyi biliyorsun tabii. Huyu böyleyse sıkıntı gerçekten🙁
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Offf mevzu derin öyleyse ya🤨ne desem bilemedim ki. Düşün taşın ve sana göre en doğru kararı ver bacımsu
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Çok tuhaf gerçekten sanki hobi edinmiş bu durumu
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Haklısın sonuna kadar. Bundan sonra gözlemle bakalım yine aynı tas aynı hamam devam edecek mi yoksa kendini düzeltmiş mi anlarsın.
6 ay bekleyeyim yani öyle mi diyorsun? Hiçbir şey yapmadan …
Şu an ne yapabilirsin? Adam askerde. Dönsün öyle bakarsın duruma göre bence.
Askerden sonra daha da rahat olacak. Biz daha şehir dışına bile çıkamadık. İlk defa bugün çıktık o da teslim içindi.
bulmuşsunda kıllınısını arıyorsun
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Senin adam biraz salik. Ergenlikten cikaamamis. Askerde belki düzelir. Ama seni böyle bırakması kotu. Sen elinin altında ve garanti olarak görüyor.. Senin fotolarını çekmesini iste.. sanki yabancı gibi semin fotolarını çeksin. Bak bakalım be hissedecek. ?
Şu kadınlar hep sonradan farkına varıyorlar
Kafan çok karışmış senin. Vaktin varsa konuşalım.
Ne konusucaksin lan elalemin karısıyla
Sana ne seninle konuşmak isteyen Yok
Kes sesini uza burdan terbiyesiz
istekli karı hadi başka kapıya
Siikkmem seni bin tane olsa bir tanesini sana sokmam hadi başka kapıya
Kodumun cocu seni
Sabret biraz ne olacak ateş bacayı sarmış yoksa
Askerlik psikolojisi ile bu ilişki biter..
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Fazlamı kurmuşsun sanki
Yorumları oku lütfen başka sıkıntılar var ve kafayı yemek üzereyim
Bu senin için ne gibi bir sorun oldu
Askerliği için ona destek olacağım ve bu şekilde beni kullanmış olacak işte. Geldiği zaman da daha özgür. İstediği yere gidip gelebilecek
Sonuçta eşin degilmi destek olman gerekmez mi geldiği zaman özgür derken sonuçta birlikte özgürsünüz birlikte gezip tozarsiniz
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Yani anca yapabilirsen burnunu surtersin yaptıklarına pişman edebilirsin oda olursa en kötü ihtimal ayrılırsin
Nasıl burnunu sürtebilirim? Bu konuda fikir istiyorum
Kullanıyor ise ayrılın
Bekliceksin 6ay sadece çabuk geçer korkma
Askere de mi gitmeyeğ 🤨
Olayın sadece askerlik boyutuna takılmanız gerçekten çok ilginç 🤨 diğer yorumlardaki cevaplarımı okur musun lütfen
Bu sorunlu birsey değil sahip çık artık eşine.
Diğer yorumları okur musun lütfen
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Arkadaşım, haklısın bişey diyemiyorum. Ahlaksız bir adammış.
Ne yapayım nasıl akıllandırayım onu akıl verin lütfen 🙏🏻
Sen art niyetlisin he
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
aile evi varsa git
Gidemem haberleri yok
Yorumlara bakarsan kaliteli bir kocan yok
İflah olmaz biri
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Ayrıl demek kolay olur. Eğer düzeleceğine inanıyorsan baslı altına al
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
p*rno hastalık olmuş onda mastiribasyon onu daha çok tatmin ediyor olabilir
mastürbasyon yapmadığını söyledi. Kuzeninin yanında bile izleyebiliyor. Belki de birlikte izlediler bilmiyorum
Düşündükçe midem bulanıyor belki de birlikte mastürbasyon yaptılar Allahım ya
öğk
@akilhocasimisin 😭😭😭 ne yapacağım ben
kuzeniyle izlemesi konusuna kadar sıkıntı yoktu eğer kuzeniyle oturup izliyosa sapkın biridir bence
@akilhocasimisin onun yanında izlemiş işte. Onun eşi de evde yoktu o ara. Gitti onlara asker öncesi bi oturup çay kahve içeceğim diye. Nereden bileyim böyle şeyler izleyeceğini. Ya hadi benim yanımda izledi diyelim ve bana yaklaşmak isteyecek normal olarak. Onun yanındayken naptı? Akıl alıyor mu bu durumu?
iğrenç bence belki o an birbirlerini bile farklı görmüşlerdir böyle şeyler oluyor
@akilhocasimisin napıcam ben ya napıcam 😭😭dayanamıyorum artık. Kuzeninin karısını arayıp söylesem mi yoksa yarın gündüz beni aradığında bahsetsem mi ne yapsam 😫😫😫
midem kalktı cidden bir ömür geçirecekmisin bununla
kuzeninin eşi ne yapacak ki olay açık beraber izlemişler gerisini düşünmek bile istemiyorum o iş öyle kalmamıştır bitirmeyi düşünüyorsan zaten bitir eminv değilsen o kişiden ömürünü nasıl geçireceksin
@TYTDÜŞMANI 🤦🏼♀️Ne yapacağımı bilmiyorum. Şu an herkesten tiksiniyorum …nasıl bekleyeceğim ben acemi bitsin gelsin de sorayım bunları diye? Ne gözüme uyku giriyor ne bi şey yiyebiliyorum …
Sorduğunda da doğruları söyleyeceği meçhul yapmadım diyecektir
Kaç aylık gitti
6
Yani niye seni kullandığını düşünüyorsun ki
Ayrıca nikah günü alıp teklif etse dahi reddedebilirsin
Bunu ona bağlı kılma bence
Ne yapabilirim geldiğinde sence? Bana telefonunu verdi ve çöp kutusundaki fotoğrafları ya silmeyi unutmuş ya da limitten dolayı silinmemiş tek seferde. İğrenç görüntüler var. Galerisine bakınca çok temiz ama çöp kutusu her şeyi anlatıyor. Yanımda oturduğu saatlerde , kuzeninin yanına yardıma gittiği saatlerde çıplak, erotik ve PO rn görüntüler var. Ekran fotoğrafı alıp saklıyorki daha sonra o ismi bulup izlemek için. Bakkala giden adam o saatlerde bunları izlemiş kaydetmiş. Saat ve tarihleri karşılaştırdım mesaj ve aramalarımızın.
Cinsel hayatınız nasıl
Bu konuyu daha önce de yaşadık. Hadi por n anlarım. Değişiklik için fikir bakıyor derim.. Hoş annesine çay içmeye gittiğinde bakması normal mi bilemem ama kadın görüntülerini yanlışlıkla alıyorum demişti. Ondan sonra güvenmeye söz verdim ve bakmadım. Şimdi de karşılaşıyorum. Ekran görüntülerini sence sadece acayip açık görüntülü kadınları alması tuhaf değil mi?
Bende bir evlilik geçirdim ve eşim bakıyordu
Arkadaşları ile paylaşıyorlardı
Ben bunun önüne mükemmel bir cinsel hayat ile geçilebilir diye düşünüyorum
Bunun için eğitim veren yerler var
Her gece birleşme olursa erkeğin cinsel doyuma ulaşır ve istemez
En azından bir beş sene 🤷🏻♀️
Ve ilişkimize zarar verdiğini defalarca söylememe rağmen …Bunu yapıyor. Belki de silmediği aklına geldi ve o yüzden 2. kez aradı beni zar zor şartlarda. Naptın filan diye. Bu güvensizliğin oluşmasının tek sebebi yaptıkları. Madem onlara ihtiyacı var , ben neden varım o zaman?
Güzelim erkeklerin bazısına bu yetmiyor
Beraber izlemeyi teklif etsen
Beraber sexlife gibi diziler izleyebilirsiniz
Kocanı bu şekilde kabul etmen lazım seviyorsan
Ona ayak uydurmalısın zor biliyorum ama
Her anlamda uyumluyuz. Ve farklılığa açığız renkli yani ve yoğun yaşıyoruz. Bu durumu haketmiyorum.
Belki seninle paylaşamadığı şeyler vardır
Bunu haketme meselesi olarak düşünme
Senden kaynaklı değil
Seviyorsan her zmn yanında ol derim
Sevmek ve sevilmek çok güzel şeyler. Ama kandırılmak öyle değil. Kullanıldığımı hissediyorum
Anladım şu an tekmisin
Kardeşim yorumun varsa buraya yaz.
Zaten buraya yazdım başka yerden yazmadım ki
Tek misin derken neyi kastediyorsun?
Yani evde tek kaldım dedin o yüzden korkma sana yavsamam ve bir daha yazmam
Amacın oysa yazma zaten
Kaybetme korkusu yaşamış arkadaş
Yolunu sabırla beklemelisin.
Bunda ne var
Değil tabi
Hersey olacagına varir