Askere giden eşimin bana yaşattıkları sizce tesadüf mü?

1 yıllık eşim kaçak olduğu için bir anda askere gitmek zorunda kaldı ve gitti. Şu an onunla yaşadığımız evimizde tek yaşıyorum yani. Ailesi çok ilgili. Evlenmeden önce bu durumu çok konuştuk ve muaf olacağına dair beni inandırmıştı. Evlenmeden önce de nikah günümüzü aldıktan sonra evlilik teklifi etmişti. Teklifi reddedeceğimi düşünerek işini garantiye aldı. Askerlikten korktuğu ve benim bekleyeceğimi de garantiye almak için evlendik. Bunu anlıyorum. Buraya kadar aptallık yaptığımın farkındayım ve birbirimizi seviyoruz. Bu şekilde davranması yetiştirilmesinden olabilir diyorum. Ama bundan sonra daha farklı olacağım. Bugün ilk günümüz ayrı kalışımızın. Ama kafama dank etti bazı şeyler. Saatlerce yokluğuna ağladığım adamın şimdi beni kullandığını hissediyorum. Yemin törenine gitmemeyi bile düşünüyorum kim ne derse desin kafasındayım. Bana fikir verin lütfen 🙏🏻
Askere giden eşimin bana yaşattıkları sizce tesadüf mü?
Cevapla