Askerliği bitirdim sağ salim ama sivil bir tuhaf geldi neden sizce?

Terhis olmadan önce çok mutlu heyecanlıydım gidicem ne güzel şöyle böyle. Bir geldim tuhaf hissettim hala sivile alışamadım sanırım psikolojik olarak böyle.
Askerliği bitirdim sağ salim ama sivil bir tuhaf geldi neden sizce?
Cevapla