Kocam, maaşım ondan daha yüksek olduğu için benden boşanmak istediğini söyledi ne yapmalıyım?

Ben sınıf öğretmeniyim kocam ise şu an özel bir şirkette çalışıyor. Onunla evlendiğimde ben henüz atanmamıştım evin geçimini o sağlıyordu. İlk başta her şey iyiydi fakat kocamın patronunun biraz eli sıkı olduğu için maaşlarda pek yeterli değildi evimiz için. Sonuçta çocuk yapma planlarımız vardı ve sadece kocamın maaşıyla geçinmemiz imkansızdı. Bu yüzden atanana kadar sürekli sınava girdim. En sonunda atandım. Şükür maddiyatımız yeterli her şey yoluna girdi derken, kocama birden bir haller gelmeye başladı. Bana geçen gün evi resmen sen geçindiriyorsun benim aldığım maaşa bak bir de senin aldığın maaşa bak dedi. Bundan utandığını, kabul edemediğini ve boşanmak istediğini söyledi. Şaşırdım tek kelime edemedim. Her şey yolunda derken işler boşanma noktasına geldi ne yapmalıyım?
Kocam, maaşım ondan daha yüksek olduğu için benden boşanmak istediğini söyledi ne yapmalıyım?
Cevapla