Kocam benden bazı nedenlerden dolayı boşanmak istediğini söyledi. Ben ne yapacağım?

Bu akşam artık daha fazla bu evliliği sürdüremeyeceğini ve boşanmak istediğini söyledi.
Benim sadece evi çekip çevirmem yemek yapmam, çalışan bir kadın olup eve katkıda bulunmam yetmiyormuş. Ben özgüvensiz kendimi savunamayan güzel giyinmeyi bilmeyen sessiz ve çok sıkıcı bir kadınmışım.😢. Bebeğide aldiralim dedi. Uyuyamıyorum üzüntüden.
Arkamda bir ailem olmadığı için mi tüm bunlar. Annem yok. Babam da zaten hasta. Abilerim yıldır evliyim ne arayıp ne sordu. Beni yanlız gördüğü için mi böyle davrandı.
Hiç saygıda kusur etmedim kimseye kimseyi kırmadım kimseye muhtaç da kalmadım. Paramı da kazanıyorum evimin işini de. Neden böyle oldu
Kocam benden bazı nedenlerden dolayı boşanmak istediğini söyledi. Ben ne yapacağım?
Cevapla