32 yaşındayım ve 8 yıllık evliyim ve 6 yaşında bir kızımız var. Kocamla okulda tanıştık aşık olduk evlendik, bir aşk evliliğiydi yani. Ben kocama halen de çok aşığım ama bir türlü onun komplekslerini yenemedim maalesef...
Kocam memur, ben de önceden özel bir firmada çalışıyodum şükür ikimiz de iyi kazanıyorduk yani hiç para sıkıntısı çekmedik ama pandemi döneminden sonra ben işten çıkarıldım. O dönemde eve gelir olsun diye ufak ufak aldığım kıyafet iç giyim vs. satmaya başlamıştım, bir yandan da sosyal medya ile ilgilendim vs. Bu süreçte işlerim çok büyüdü sonra kendi markamı çıkardım falan ve ömrümde görmediğim paraları kazanmaya başladım. Benim kazancım arttıkça beni destekleyen kocam surat yapmaya söylenmeye başladı...
Çok kazanıyorum haliyle çok harcıyorum, ilk ciddi kavga ettiğimizde kendime bir çanta almıştım lüks bir marka ve baya pahalı bir şey. Vay efendim benim param buna yetmez dedi ben de sen istersen sana da bir şey alayım deyince para dilini uzatmış senin diye bağırdı bana. O günden bu yana bir buçuk sene geçti ve sürekli kavga, ben hep alttan almaya çalıştım ama en sonunda o bana boşanma davası açtı ben senin şımarık dünyaları ben yarattım tribini çekemem artık dedi?
Ben ne şımarıklık yaptım ne üstten baktım ama eşim sürekli sorun çıkardı ben hep alttan aldım. Bir haftadır yok işte şimdi de eve kağıt göndermiş boşanma davası için... Ben kocamdan ayrılmak istemiyorum ama yoruldum artık ne yapacağım?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer