Sevdiğiniz kişiyi güzel/yakışıklı diye mi sevdiniz yoksa gerçekten içine mi önem verdiniz?

Birinden etkilenmek hoşlanmak ya da aşık olmak durumunda dış görünüş ne kadar önemli sizce?
Sevdiğiniz kişiyi güzel/yakışıklı diye mi sevdiniz yoksa gerçekten içine mi önem verdiniz?
#reda
Güncellemeler
+1 yıl
Tamamen içine odaklandım diyenler açıkçası pek sahici gelmiyor birisinin içini merak etmek için dışından etkilenmek şart sonuçta kimse mesela dışı hoşuna gitmeyen birisiyle iki kelime muhabbet bile etmek istemez kaldıki tanısın için sevsin
Sevdiğiniz kişiyi güzel/yakışıklı diye mi sevdiniz yoksa gerçekten içine mi önem verdiniz?
Cevapla