İnsan birini sevdiği için mi ona güzel/yakışıklı gelir yoksa sahiden güzel/yakışıklı mıdır?

Hepimizin vardır “Ben buna nasıl bakmışım?”dediği tipler. Bu açıdan çöllere düşmesek de hepimiz bir Mecnun sayılabiliriz. Malûm Mecnun’a padişah “Leyla diye aşkından çöllere düştüğün kız bu kara kuru kız mı?”dediğinde cevabı “Siz, onu bir de benim gözümden görseydiniz.”olmuş.

İnsan birini sevdiği için mi ona güzel/yakışıklı gelir yoksa sahiden güzel/yakışıklı mıdır?
Cevapla