Sevdikçe güzelleşir bence..💦

Sevdikçe güzelleşir bence..💦

Şu soru benim de hep aklıma karıştırıyo mesela erkek arkadaşım hep kusurları arıyor onları yüzüme vuruyor kilo alınca hemen nasıl da tombik oldun çok şekersin falan diyor ne bileyim işte boyun kısa diye sen benim cicisin diyor işte bedenimde ameliyat izleri çocukluğumdan beri çok küçükken 4-5 kez ameliyat geçirdim onları görünce ne hissediyor bilmiyorum ama uzaklaşıyor soğuyor hemen benden sanki bir şeyler yasayacagiz geri çekiliyor ne bileyim işte yüzümde Asimetri var hemen neden bir tarafım böyle garip gözüküyor falan diyor bence sevmedigi için hep çirkin taraflarımı görüyor
Onda aşağılık kompleksi var seni küçük düşürerek kendi eksikliğini bastırmaya çalışıyor.
O çocuğun az önce eski sevgilisiyle barıştığını öğrendim evlilik teklif etmiş bir de hayatında o varken benimle konuşmaya devam ediyormuş
Dünyada sevdiğiniz her şeyi gözleriniz de en güzel görür elbette..
Herkesçe çok çirkin bilinen bir kadına aşık olan kişiye sorarlar "Nasıl seviyorsun o çirkin kadını?" diye. Çok güzel bir cevap gelir seven kişiden " siz onu benim gözümden bir görebilseydiniz keşke.."
Gerçek sevgiler böyledir işte🌸
Leyla Mecnun hikayesinde okumuştum
Evet.. 🥹
Bir kadının kalbini ve karakterini severim. güzelliği için ya da fiziği için değil. zaten birini seversem o dünyanın en güzel kadını olur benim için. aynı şekilde bir insan birini severse karşısında ki kişi dünyanın en güzeli gibi gelir ona.
İlk bakışta güzel görmem lazım yani olması gerektiği kadar güzel olmalı, sonrasında da sevdikçe daha güzel gelmeli, tavırlarıyla bunu devam ettirmeli, tabi ben de ona karşı aynı şekilde.
Him
Tatlım bence sevdikçe güzelleşir, çünkü sevgi gözlere bir büyü gibi işler.💫 Birini gerçekten sevdin mi, kusurlar bile farklı bir anlam taşır, onun benzersiz yanlarını daha çok fark edersin. Sevmenin insanı nasıl güzelleştirdiğini görmek, bence en büyülü şeylerden biri! 💕 Sevgi, kalbinle bakmayı öğrenmektir, işte o zaman her şey farklı bir ışıkta görünür. 🍂✨
Cevap
40Cevap
Ben sevdikçe yakışıklı oluyor her geçen gün hayran olunası oluyor gözümde aşk öyle bir duygudur zira
Sevdikçe daha da güzel gelir gözüme, sevgimin sınırı olmadığı için karşımda ki kişinin de güzelliğinin sınırı olmuyor.
Sevdiğim için güzeldir ona anlam katan benim sevgimdir...
Güzelse severiz, sevince aşık oluruz, aşık olunca yangınlar yangınlar.😄
Sevdiğim için güzeldir, bana güzeldir.
Evet ❤️
❤️
Sevildiği için güzelleşir
Sevdiğimiz hep güzeldir
Sevdiğim için güzeldir. Onun içinde enerjisi yüksek olmalı. Mıy mıy konuşan uyuşuk davranan iki saatte bir cevap veren biri ise dünya güzeli olsa gözümde en çirkini o olur işim olmaz
Doğru
Yanlış olmaz 😁
Kalbi güzel olduğu için ve gözüme hitap ettiği için severim. Sadece kalp güzelliği yeter laflarına girmeyeceğim formaliteden
Beğenip geri çekmen çok manidardı :D
Yanlış olmuş pardon
Sevince güzel geliyorlar göze, sevgi bitince ben buna nasıl bakmışıma dönüyor olay, gerçekten çirkin görünmeye başlıyor
Evet öyle oluyor Genelde
Sevdikçe gözümüze her geçen gün daha da mükemmel gelir.
Katılıyorum
Cevizin içi lezzetli de çıkabilir çürük de... İlk önce güzelliğinden etkilenirsin. Tanımak istersin ve karakteri, duruşu iyiyse sevmeye başlarsın. Hoşlantı ile sevgi arasındaki köprüyü imâl eden şey, onun iç dünyası ve ruhudur.
Sevdiğim için güzel gelir o insan bana zaten. Tabi ki dışı da ilgimizi çekmeli. Kimse mükemmel değil ve çok güzel ya da yakışıklı da olsa o güzellik ya da yakışıklılık sonsuza kadar kalıcı değil. O nedenle değerlere değer verilmeli.
Sevdiğim için güzeldir duygularını karakterini severim güzellik bitiyor
❤️❤️
Bakarım hoşuma gider tanışırız sevdikçe daha da güzelleşir her şeyi
Evet ❤️
🥰💖🌸
Güzellik diş görünüş tabi ki önemli ama bir yerden sonra değerini kaybediyor geriye onunla ne paylaştığın ya da neler paylaşacağına dair şeyler kalır. Eğer paylaşacak bir sevgi yoksa bir sohbet bir sıcaklık yoksa boş
Ben onu sevdiğim için güzeldir çünkü onu ben sevginle yukleklere çıkarıyorum
Evet❤️
Güzelliğin on para etmez bu bendeki sevgi olmasa diye bir söz vardır 🙂
Çok doğru söz
Dış görünüş karşıdaki insana belli bir izlenim verir dikkat çektirir illaki.
Ama tamamen sevme sebebi olamaz.
Karakteri bana ters geliyorsa güzelliğide çok bir önem arz etmez.
Onu bana çeken şey güzelliği olur başlangıç itibariyle. Kimse de aksini iddia edemez zaten. Güzel bulunmayana gitmez kimse. ama evet sevdikçe daha da güzel görünür gözüme o kişi..
Kalbi güzel olduğu için severim bir kızı sadece dış görünüşüne göre bakmam dış güzelliğe bakarsak her kız dan güzel çıkar önemli olan kalp güzelliği
Dış görünüşü beni çekecek kadar güzel olmalı. Sonra ben sevdikçe gözümde büyütürüm büyütürüm en güzel olur zaten.
Sevdiğim içim güzeldir🥰
❤️.
Şimdi dersem spoiler olur :) birine verxem bu cevabı ama, sanırım bugün
Tavıh mı yımburtadan, yımburta mı tavıhtan 🤔
önce güzel olduğu için sonra ben sevdikçe daha da güzelleşir 😎
Sevdiğim için güzeldir,
Gülü sevip dikenine katlanmak değil ,
kusurları bile bana güzel gelir.
Etkilenirsem severim sevdikçe bana yakışıklı gelir
Sevdign her zaman sana guzeldir. Sana ozeldir.
Birini seviyorsam onunla anlaşabildiğim içindir
Bu soruya kimsenin samimi ve gerçek cevap verdiğini sanmıyorum. Özellikle de kızların
Sevdiğim insanlar hep güzeldir benim gözümde
Dünyamın en güzel kadını olduğu için sevdiğim oluyor @Alyasımsıı
Yüzü güzele 40 günde doyarsında gönlü güzele 40 yıl doyamazsın
Neden aramadan sevmek lazım anneyi babayı sevmek gibi
Dış görünüş önemli bakım yapsın yeter çirkin güzel aramam zaten sevdikçe güzelleşir
Ben seversem karşımdaki en güzel varlığa dönüşür.
Ben de
❤️🍂
Ben sevmesem onun güzelligi boş
Ne güzel demiş Aşık Veysel "güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa
Tabikide yoksa kuru güzelik gelip geçici kirpiyi seversin ama senin benim gözümde bi görseler bi pamuktur o😂
Evet. d
sevmeyince burnundaki kıldan maymun görürsün
ilk başta güzel olduğun için yanaşılır zamanla dış güzellik gider iç güzellik ön plana çıkar
Dış görünüşüne tav olmuştum ama zamanla anladım ki her şey güzellik değilmiş ders oldu
asla güzelliğine yakısıklılıgına bakmam ben seversem güzelleşir o kısı gözümde
Guzel severim gerisini bilmem...
Sevdiğim hep güzeldir
Sevilen her şey güzelleşir
Sevdiğim için hoş bir etki bırakır bende
Kalbi huyu merhametlidir
Sevdiğim için güzeldir
Sevgi güzel gösterir
Sevdiğin için güzelleşir.
Bir sevdikçe güzelleşir bir de içtikçe 😂
Sevdiğimiz için güzeldir
Sevdiğim için güzeldir.
Sevdiğim için güzeldir sevmeyince güzel gelmiyor
Güzelse severim sevdikçe daha da güzel gelir
Sevdiğim zaman güzelleşir.
Sevdiğim için güzeldir
Ben sevince her şey güzelleşir insanlar bile
Sevdiğim için güzeldir..
Sevdiğim için güzeldir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar