AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
Nereye bakiyosun sen derdim sonra gidiyorum ben derdim bi daha konusmazdim
Net kalkar giderim asla ama asla kabul edebileceğim izahına gerek duyup dinleyebileceğim bir durum değil.
incitici hareket olurdu ama sonunda kötü olacağıma başında kötü olup uzaklaşırdım
Pek sanmıyorum ama oldupu taktirde işimi görür yollarım moduna girer pekte takmam sanırım.
Ayağa kalkıp hiçbir şey söylemeden gider her yerden engellerdim.
İlk önce kalkar o çocuğun kafasını tabağa sokarım. Sonra kızın yüzüne tükürür çeker giderim
Offf değmez
Yan masaya döner dostum bakarmisin otur buraya hadi size iyi günler der cikardim
Cidden mi
Karşımdaki saygısız biriyse hak etigi budur
O dakika masayı terkederim. Çünkü ilk günden kendini belli ediyo işte.
Lavaboya gidecegimi soyler ve arkama bile bakmadan kacarim. Ilk bulusmada bunu yapan ilerleyen donemlerde neler yapar neler😏Kimse bulunmaz hint kumasi degil.
benim yanımda yapabiliyorsa öyle birşeyi o kişiyle olan ilişkimi gözden geçirirdim
Yaşamında bol şans diler borcumu öder ve usulca orayı terk ederim :D
Anında terk ederim orayı o kişiyle bir daha asla aramam görüşmem de engellerim
Bir şey demem, kalkar hesabı öderim giderim. Bir daha da iletişimde olmam
Zonguldaktan selamlar. Öyle insanın yüzüne bile bakılmaz o saatten sonra ıyy.
KizarimKızlar Bir Adım Öne
İlk buluşma da beni kesen birisi vardı kız beni kaldırdı başka yere otutturdu
Bişey belli etmem ama o ilk ve son buluşmamız olur büyük ihtimalle
Menüdeki en pahalı yemekleri sipariş edip hesabı ona bırakırım. Çıkınca da her yerden engeli basarım.
Hesabı neye göre ona bırakıyosun belki adam da ödemeyecek? Mecbur mu yani senin yediğini ödemeye mantığa bak 😀
@AfiliYlnzlık evet mecbur
Nah mecbur adam yok param ödemiyorum dese gider arkada eşşek gibi bulaşık yıkarsın o adamla birlikte. Meşhurmuş senin baban değil karşında yediğin şeylerin parasını ödeyecek 😀
@AfiliYlnzlık sen çok dizi izlemişsin kuzum bulaşık falan hayırdır 😂
Onun lafın gelişi söyledim anlamiyomusun? Yani parayı ödemeyince erkeğe ne olacaksa sana da o olur. Kimse senin hesabını ödemek zorunda değil öyle söylersin sonra hesap sana girince görürsün 😂😂
@AfiliYlnzlık Öder öder paşalar ağlar gibi öder. Sen hiç takma güzel kafanı oraya 😂
He he öder öder sen öyle san 😀 bi adamına denk gelse sen bak nasıl g. tünün üstünde bırakır seni masada ahaha. Demek ki sen hep bu zamana kdr kadınlara para yediren saftiriklere denk gelmişsin. Kimse senin aç karnını doyurmak zorunda değil git baban doyursun 😂😂 ya da çok paran varsa sen doyur erkeğin karnını 😀😀
@AfiliYlnzlık evet öder işte ben de onu diyorum zaten anlaştık 😂
Ben başını öder diyorum sen ne anladıysan artık 😂😂 kendin ödesene bütün hesabı bak bakalım bidaha karşıdan bekliyomusun 😀😀
@AfiliYlnzlık lütfedip yazdığın iki kelimeyi okumuşum çok bile sana 😂
Kes lan Allahın açı seni ahaha. Git karnını doyuracak birini bul 😂😂
@AfiliYlnzlık tamam kuzum gidiyorum 😂
Bana yemek ısmarla da bikere eli açıklık yap 😂😂
@AfiliYlnzlık olur kuzum ayıpsın sözü mü olur. Fakir doyurmak sevaptır 😂
Fakir fakiri mi doyuracak yani 😂😂 tamam ciddiyim doyursana karnımı bakayım elin açık mı😀😀
@AfiliYlnzlık bir fakirin karnı doysun da gerisine takılma sen 😂
Ahaha tam ben gerçekten fakirim doyur ozaman karnımı. Senden sadece yemek istiyorum 😀😀
Noldu ısmarla deyince hemen nasıl sustun bak Allahın cimrisi 😂😂
Çağımızda kadınların yüzde 99'u gizli çok eşlilik yaşıyor zaten... Boynuzunun çıkmasını istemeyen yalnızlıktan şaşmaz.
“Gözün kaldı heralde istersen sana onlardan ayarlayayım “ gibisinden bir söz söylerdim sonra trip atar giderdim büyük ihtimalle. iğrenç insanlarla sakın moralini bozma iyi tarafından bak içini gördün :)
Masadan ayrılırım ve bir daha iletişimimiz olmaz.
Bu ne hayvani bir davranis ya. Pasamiz bamyasina bari ilk gorusmede sahip cikabilsin bir zahmet. O kadar da basit olunmaz
İtina ile masayı terk ederim.
Ağzına micarim
tabiki tokat yer demedigim lafi birakmam pişman ederim
Sen böyle anlatınca aklıma petek dinçözün klibi geldi yabancı bi sarkı vardı hanı neyse hic sasırmamak lazım erkek milleti... 🤣🤣🤣🤷♀️
Derim beğendin mi senin için gidip konuşabilirim. Masaya davet ederim hatta yalnız bırakırım rahatça sohbet etsinler diye. 😒 Ne yapayım bi daha görüşmem tabi başka alternatif mi var
Ben de onu keserim! Kıtır kıtır
Yiyerek içer kalkarım kalkarken hayatında başarılar devam dilerim
Bende başka bir adama bakarım o şekilde sohbet ederiz başlamadan biter
İlk ve son buluşmamız olur bahane bulup oradan ayrılırım iletişimi keserim
Çok ama çok çok rahatsız edici bi durum erkekler yanında kız olunca bana bakar ama kız da gülüyor
İstersen ben kalkim, rahat rahat kesişin ha ne dersin derim yüksek sesle sonra orayı terk ederdim.
Kadının kalitesine göre ilişkimizin kalitesini belirleyip devam ederim
"Kendine eziyet etme, sasi olacaksin. Git konus bende kalkiyordum zaten" der kalkarim
Ohh ilk buluşmada kendini belli etti de uğraştırmadı derim teşekkür edip kalkarım 😂😂
İlk buluşmada kalkıp gitmek bence o kadar kolay bir olay değil. Ben olsam sadece çok üzülürdüm bir daha da konuşmazdım.
Ben kalmayın artık der her yerden engeller bir daha isminin baş harfini bile yanımdan geçirmem ihanetten nefret ederm 😉
Ya başka masadaki o kız onu kesiyor bakmaması için bakıyorsa? Böyle bir şey de olabilir haberin olsun
göz temasinda problem yok. bende genel de metro da karsilik li koltuklarda oluyo surekli kesişme
Yanında biri varken de kesmessin be
"aaa sen şaşı mısın?" diyerek konuyu açar ve kesişmeye getiririm. Sonrada sakince kalkar giderim.
Öyle insanlar allah denk getirmesin masadayken numarasını siler kalkarım
Terbiyesiz herif der, direkt masadan kalkar giderdim
Yapıştırırım iki tane suratına sonra dökerdim üstüne su, defolur giderdim bişey demeden
Başkalarını kesmeye gelmişsin benle yemeğe çıkmaya değil deyip arkama bile bakmadan kalkıp giderdim
O anda bırakır giderim arkama bile bakmam bir daha
Kızı ona ayarlardim neden olmasın ya da gidip Kızı kendine ayarlamaliydin şok olsun
Kesin soğurum da o anki ruh halime göre değişir kesin bir şey diyemem.
Sende diyon zaten flört kıskanıyor san o zaman sevgilidir
Eski flörtüm olur o masadan kalkar giderim ne uğraşcam.
Ben varken masada ne öyle bişeyi o yapabilir nede karşısındaki
Bir daha konuşnazdım. Bunu ilk buluşmada yapan her zaman yapar. Üzgünüm senin adına 😢
Masadan kalkıp giderdim net bi daha görmemek üzere.
Masadan kalkarım ve bir daha görüşmeyelim derdim hiç umurumda değil çekip giderim
Ben de onu keserim şah damarından
derim ki sen benim kurt bakışlım olamazsın
Ağzına kürekle vururum valla
Kalkıp giderimm asla gelemem böyle şeylere..
Hoşuma gitmez konuşmam herhalde
sadece izlerim, sonra muhtemelen şuutt.
155' i ararım.
Ama simdi 112 oldu.