Insanlarla ilgili kotu dusunmek istemiyorum. Kin beslemek beddua etmek istemiyorum. Hamileyim yardimci olur musunuz?

Benimde sorunum esim ve ailesi ile ilgili. Esim hala kabul edemedi evliligi ve onceligi ailesi. Esim haric Hic bir zaman kavga etmedim sustum sabrettim hep Zamaninda cok beddular ettim cok canim yandi. Şu an pismanim ettiklerim icin.
Hamileyim.
Hala sevmiyorum hala kotulukleri devam ediyor. Her seferinde allaha havale ediyorum.
Hatta gorumcemin birinin cocugu ile ilgili sorun oldu bilmiyorum benim yuzumden midir.
Hata mi yapiyorum allaha havale etmekle.
Bisey demek istemiyorum ama her canimi yaktiklarinda allaha havale ediyorum diyorum.
Takmak istemiyorum bebegime bisey olacak diye korkuyorum ama caresiz kaldim sabredemiyorum.
Hata mi yapiyorum ne yapmaliyim bi cozum oneriniz var mi kardesler.
Insanlarla ilgili kotu dusunmek istemiyorum. Kin beslemek beddua etmek istemiyorum. Hamileyim yardimci olur musunuz?
Cevapla