Doğumdan korktuğum için bebek istemiyorum. Haksızlık mı yapıyorum?

Esim bir bebegimiz olsun istiyor ama ben doğumdan çok korkuyorum. Nasıl olduğunu vs araştırdım gördüm daha da çok gözüm korktu. Eşime de söyledim doğumdan korkuyorum diye. Esim motive etse de istemiyorum iste. Esim surekli cocugumuz olsun istiyorum baba olmak hakkim degil mi falan diyor. Of ne yapicam bilmiyorum.
Doğumdan korktuğum için bebek istemiyorum. Haksızlık mı yapıyorum?
Cevapla