AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
159Cevap
Öncelikle bulucak ortamın yok sonra başka sebepler.
Yalnızım çünkü “canım öyle istiyor”..
bana ilişmeyin bi
Yanlış anladın. d
Yalnız olmak istediğim için yalnızım demek istedim..
iyi yapıyon :d
Eyw..
Yalnızım kıymetimi bilecek olan çıkmadı daha
prensesler yorgun
Yess baby
Yalnış bir kalpte olmaktansa
kraliçee
Estağfurullah, belki de senin yansıman olabilirim 😊
💕💕
😊🌹🌹🤗
Yalnızım çünkü başıma bela açmak istemiyorum hepsi dert tasa adam olan yok
hepsi değildir ya olmasın çünkü:(
Hoşlandığım kişiler bana karşı bir şey hissetmiyor hoşlanmadıkların tam tersi
zamanı var demek ki canım ya
Dışarı çıkmıyorum ondan hetalde gerçi çıksamda herkes bana zıt 😐
niye ki
Bilmem reeldeki çoğu kişiyle anlaşamama sorunum var çözemedim bende
aşko kuşko moduna geçip bunun sebebini burcuna bağlayabilirim
Bıurç ne alaka be djhhf herkesle samimi olabilen çok oğlak gördüm ama ben değişikim
her iddiasına varım senin yükselenin de oğlak.
eyvaah eyvaaah:dd
Niye öyke dedin ki şimdi yükselenimi bilmiyom 😂 ama pişman değilim evde mutluyumda hep evde dur dur sıkılıyo insan fjkıf
bi baksana çok merak ettim:dd
Baktım her sitede farklı çıkıyo dhkıhıg
Yükselenim bile karışık
eğer doğru hissediyosam sen akranlarına kıyasla daha zeki ve algısı açık birisin. bazen bencilliğinin tutması da senin müthiş bi love adam olduğun gerçeğini değiştirmiyo ama törpülenmesi gerekebilir
nası tuttu mu:ddmdkgkb
Uww düştüm evet bu benim 😂
ahahdsshhd
Öv beni iltifat ett sgjkx
o evden çıkmamaların boşuna değil yani, kaderin bi cilvesi olarak pamuklara sarılıyosun fanus içinde:dd sezenden erkek güzelini ötüyo kuşlar her sabah nasıl duymazsınnn
Allahım laflara bak bu zamana kadar nerdeydin sen ya sgdjgd sabah sabah pamık gibi olduk iyimi sağol 😂 devam et fkkjgkx
şarkıyı dinledin mi:d
Ne şarkısı 😳
üzdün🥲
Vala anlamadımm :(
olsun böyle kalsın🤦🏻♀️
Hüü şu an kahroldum
al, çiçek üzülme 💐🥺
Ayy sağol :)) gideyimde vazoya koyam kokladıkça sen gelirsin aklıma
mutlu son o zaman 🧚🏻
aynen :D
Ama son olmasın bu ya sezon devam etsin sdfhdf
kaç sezon olsun:d ona göre rating planlaması yapmamız lazım
Farketmes sfhklg arka sokaklara rakip olması lazım ama bi 10 sene felan 😂😂
ama öyle polisiye kriminal olaylar filan çekemeyiz bak 🥺
Yok be sezon olarak dedim 😅 konu olarak ne bilim yaz dizilerindeki tatil köyü aşkları felan olabilir sflhjg
ahahsdhshahs şive komedisi mi hayır yapma bunu bize :d direkt dümdüz romantik drama tadında olsun
Drama içimi karartıyor ya sgjlvc yaza uygun eğlenceli bişeyler olsun 😅
ufak ufak komedi de serpiştireceğiz ya
İyi tamam o zaman ben buna okeyim 😅 arada akasya durağında olduğu gibi aksiyon anlarıda olabilir
nuri babaciğuum
sen ayrılamıyosun bu şive komedisinden nsjfkf
Ya şive demedim hani her bölümde ayrı bir olay dönüyodu ya onun gibi bişey olsun diyom sghjjff ama şive bencede saçma ama komik geliyo ne bilim izletiyo 😂😂
anladım ayol öylesine dedim:d
Deli beni durduk yere tribe sokuyon yaaaa dgkkkjc
her şey yolunda hoşaf bey 🧿
Keşke hayatta öyle olsaa 😂
Neyse şakaydı moral bozmayak djkf
🤜🏼🤛🏼
yanlızım çünkü kismeye güvenim yok onlar da bu durumu tastikliyor sağolsunlar
erkekler bi adam olun ya
Keşke ya burada bile herkes cinsellik arayışında gel de güven
yalnızım çünkü aşk denen şey gelip geçici
hayır ya o aşk değil işte:(
ya da şöyle diyim bizimle ilgilenen oldu da ben mi flörtöz oldum dimi :(
e belanı mı arıyosun derler adam:(
adama*
aaa yanlış anladım sorii:D
kanka ne içiyon sen :D :D lkgflşfg
ne içiyosun değil işte onsuz içtiğim için🚬 jsjfkfkv
ooo dertliyiz kanki
spotify listemi güncellemem lazım galiba :o
kanki dertleşelim :)
tabi ya nerde kaldın
Çünki ben böyle iyiym
daha iyi ol ama:(
olamıyorum bu hale getirenler sağolsunlar
sad story
yeapp
Kimse beni hak etmiyor :P
bir beyat atlı gelse şöyle toz toprak🧚♀️
Atı kara olsa da olur :D
ahahhaha kraliçe be
Estağfurullah :D
Çok iddialı oldu bu be
@aliali1926 olabilir 💁♀️
Büyük lokma ye büyük söz söyleme demiş Ler 😀
Demişlerse demişler update yaparız
Bazı şeyleri istediğin kadar güncelle yinede olmaz
Yalnız olduğumu kim demiş?
müthiş
Bu benim kendi tercihim
Sevgiliden ayrıldım 4 yıl oldu ve baya bir onu unutamadım başka birisiyle yapamıyorum şimdide sanki üşeniyorum kimseyle konuşasım gelmiyor kimseye yazmiyorum
Sanssizim bahtsizim tipsizim parasizim oluyum manygim
dur bi sakin😳
Niye bunlsr gercekler maalesef bende gecte olsa ogrendim :(
Güvenmiyorum işim gücüm arzuladığım kadını tavlayıp seks yapmak duygusala gerek yok
yalnızım çünkü kendi sevgi anlayışı sınırlarım içerisinde kimseye rastlayamamak, beni seçilmiş yalnızlığa itti
Herkes yalnız değilmi.. Yalnızım çünkü gerçekten herkes yalnız
yo
Öyle sanıyoruz aslında. En sevdiklerimiz kim? Anne, Baba, Kardeş, Sevgili vs... Mezarlıklara bakalım herkes yalnız değilmi? Kaç kişi gidiyor ziyarete acaba? Öyle bir an gelirki en güvendiğin insan bile..
eyvallah o açıdan haklısın.
ey gönül bakma cihana gün gelir seyran gider
dost gider düşman gider ağyar gider ihvan gider
demişler güzel demişler
Hemde çok güzel demişler
D :D :D ahhahhaha çok mu önemli bu be :D :D :D ailen yokmu senin a q
ne alaka
ailen varsa yanlız değilsindir ne alakacı :D
ikisi ayrı:(
ne alaka sende sonradan gelen insanları çok umursamayın kendiniz kaptırıp gidiyorsunuz aileden başka hiçbirşy öenmli değil ama akıllanmazsınız sizin gibiler :D :D
aile olmak için işte
Annen baban varsa zaten ailenin içimdesin
ya tamam:d
Aferim TM cı 😂😂😂😂
İlla sevgili istiyorsan biri var ayarlıyım sana evlenirsin
çünkü paşa gönlüm öyle istiyor😂
Yalnızlık Allah'a mahsus
sevgili olaraksa tipsizlik kaynaklı. Arkadaşlık olaraksa ben böyle istediğim için
tipsizim diyenlerin yakışılıklı olması gerçeği
yeminle değil 27 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı.
tamam sanki ne yani. bu yaşa kadar kırgınlıklarla dolu çokça ilişki yaşadığını düşünsene daha mı iyiydi:/
çokça sevdiğin ve sevildiğin o ilişki için bekliyorsundur belki <3
umudum yok günaha girmek gibi olmasın da umarım olur sadece diyebileceğim bu
umarım ya. artık lütfen yani
Yanlızım çünkü onlar gibi farklı değilim, düzgünüm, yapmacık değilim
YALNIZIM ÇÜNKÜ İNSANLARA GEREĞİNDEN FAZLA İLGİ VE SEVGİ VERİYORUM 🗿
Yanlızım çünkü zirve tek kişilik
( Aşk ile uğraşacak zaman yok)
Yalnızım çünkü güvendeyim maalesef güvenilecek kimse yokkk
Allah yâr allah var..
Eşim benzerim yok eheheh
üzülcen kanka yapma:/
/: Bana da öyle geliyor ama napıyım yok olmuyor.
Yalnızım çünkü bahtsız bedeviyim.
deme öyle:(
Yani bu yaşıma geldim, beni seven birine rastlamadım neden anlayamıyorum.
o kadar kalabalığız ki, ironik ve sırlı yanı da bu
O yüzden anlayamayacağım işte bir türlü çözemediğim bir sır bu.
Çünkü insanları tanıyorum maalesef
hepsini de tanımanışsındır +_+
İşim güvenlik belli bi % katabiliyorum işim insanlar 😉
tamam en sarraf sensin
Yalnızım çünkü yalnızım
sayısalcı nasıl olur oynat bakalım
Sayısalcı olmak için yalnızım
aynen devam
Çünkü kolay kolay hayatıma birisini alamıyorum
çünkü değer vermek böyle biraz da
Cunku guvenmiyorum veya guven veren olmadi.
Çünkü kısa boylu bir erkeğim
Boy uzatma ameliyati ol
Ne kadar kolay birsey gibi konuşuyorsun sakat kalma ihtimalin var ve çok pahalı
O zmn kendinle barisik yasa ve seni herseyinle seven birini bul boya takipma devede de boy var
güven diyo boy muhabbeti ne alaka:(
Ya sg kısa erkek istemiyor hiçbir kız
Kafama göre birini bulamadım
niye böyleyiz ya🥲
Belkide sorun bizdedir kendimizi sorgulayalım
hayır ya, yüzeysel bakmıyoruz diye
Evde kaldık desene
töbe estağfirullah:o töbe de
Töbe falan kurtarmaz muska yaptıralım 😂
Sorumluluk alma fobim var
kuzum o alsın zaten
Lak lak etmekten daha önemli dertlerim var
lak lak mı bu:(
Sana demedim ya yalnız olma sebebimi söyledim
o olsaydı dertlerin hafiflerdi belki 🧚🏻
Bilmiyorum onu da deneriz bi ara
lak lak olsun diye deneme ama🤜🏼🤛🏼
Olur :))
kendimi daha mutlu hissettiğim için bunu seçtim.
incinmişsin:(
aslında değil.
ama benzer bir durum
başım ağrıdı.
sessizlik ve kendimi dinlemek daha iyi.
münzevi ama huzurlu
hehehe belki
senin de ne olduğun belli değil he:dnjdkf
evet bu sorun olur mu?
:)
tek sorun bu biliyo musun
belki
ama ben benimle mutluyum. ve kimseyi benimle olması için zorlamıyorum. onlar beni onlarla olmam için zorluyorlar.
oo sevilen erkek haleti ruhiyesi böyle demek
aslında ben kızlar olarak nitelendirmedim
tüm insamlar olarak açıklama yapmıştım hedef farklılaştı lütfen yanlışıklar olmasın
tamam canım sorun yok
Yalnızım çünkü hiç kimseye güvenmiyorum
kırıldık incindik:(
İyiyim böyle ama :D
Yalnızım çünkü değerimi bilen olmadı.
Elmasın değerini kuyumcu bilir önemli olan onu bulmak
@ne_olsun27 bir yerlerde beni bekliyor inşallah 🙄
Gelmiş olabilir😂😂 erkekde çok bayanda önemli olan gönüllerin bir olması sevgiye ihtiyacı olanları bulmak
@ne_olsun27 gelmiş geçmiş
Gelen gitmez giden unutulmaz yaş değil gönüller genç.. yaşam her daim güzel yeyerki kafalar uyussun
@ne_olsun27 aynen öyle ☺️
İnternet bu konuda çok güzel istedifini konuşuyorsun begenmeSen direk sil engelle gitsin
internet tehlikeli nesi güzel:( akli dengesi yerinde mi ne bilcen
Aynen nerde sapık psikopat varsa nette bulursun
aman aman
Sapik kisiye göre değişir.. begenmsen engerllersin.. şu an kadınlarda erkeklerden geri kalmaz
@ne_olsun27 kadını erkeği yok tabi
Bak sen herkese yorum yazıyorsun sapikmisin ya da delim'i maksadin can sıkıntısı muhabbet
@ne_olsun27 soru sordum ve nezaketen yorumlara dönmem gerekmez mi🥲
mesaj atayım ozaman onlarada dön ☺️☺️ doğrudur edep güzel bir şey
Çünkü kimsenin kahrını çekecek halim yok
ya niye kahır olsun:(
hedap ac kapatçısın galiba
cv imza kaşe mühür
tabi ya
👉🏻😔👈🏻
Beğenmiyor lar Galiba
aman be
Noldu
ne bilim
İnsanlara güvenim yok
kırdılar mı seni de
Çok... k
öf ya
Bende bilmiyorum valla ele sümsük gidiyom işte
Dümdük*
ikisi de olur biliyo musun
Tamam
tamam
Pki
e nolsun yani 😄
Kalbinden ne geçiyorsa o olsun 🥰
love>>>>
Bende istiyorum nolcak şimdi hahaha
çok mu istemiyoruz acaba. ama yo ben kesinlikle istiyorum
Bende istiyorum olmuyo 😓 istemesem de olmuyo olmuyo diye diye olmuyor kafayı yicem
müthiş bi aşk bizi bekliyo olabilir. bu kadar çilenin başka açıklaması olamaz:d
Hiç sanmıyorum bea
ben senin yerine de sanayım o zaman. umut hepimize lazım:(
Umut bende gidiyor geliyor psikoloji pert.
e napcaz seni böyle
Beni böyle sev 😔
sevdim zaten:(
İlk defa sevildim ühüğ 😔
ilk değildir ama belki sondur diyelim 😔
Hiç güleceğim yoktu sağol şdkfşdlgg
e iyi gülelim bari 🧚🏻
😂😂😂
abartma ama kırılırım:d
Pki..
Bilmiyorum ama böyle daha güzel
nası yaa
Yalnızlığı seviyorum
ama love >>>>
Kimseyle anlaşamıyorum :/
bitanem niye ya
Bilmiyorum hep tartışma hepsi boş yere
geçecek bu da
doğru insani bekleyerek öleceğiz sanirim
Tiyatroları uzakdan izlemeyi tercih ediyorum...
Herkesin aklı fikri başka yerde
herkesi boş ver ya
Yalnızım çünkü, etrafım kıskanç insanlarla dolu
Yalnızım çünkü canım konuşmak istemem😂
Güven problemlerim var...
Çünkü beni hakedecek kişi daha çıkmadı 😂
Kimse beni anlamıyor gerçekten
Insan yalnız değildir ve hiç olmamıştır 😊
Yanlızım çünkü henüz bir sevdiğim olmadı
Yalnizim cunku serefsizim
"Çünkü kızlar beni beğenmiyor"
Samimiyetsizliğe tahammülüm yok
Yalnızım çünkü yalnız olmayı seçtim ;)