- Tadı kalmadı hiç..
- Ne sabahın, ne hayatın..
- Gün gün azaldım..
- Sonum er ya da geç Yine yollar, uçurumlar..
- Derin derin..


Sen yokken diyebileceğim kimse olmadı maalesef. ama bir gün hayatımda gerçek ve doğru aşkı bulursam aradığım sevgiyi bulursam. sevdiğim kadına sen yokken ben yaşamıyordum seninle birlikte kalbim ilk kez atmaya başladı demek isterdim.. 😊
Sen yoksan her şey eksik
Sen varsan her şey tamam
Sen yoksan her şey eksik
Sen varsan her şey tamam
Neyim varsa alıp götürsünler benden
Paylaşmaya hazırım inan, inan, inan
Yalnız seni paylaşamam
Diyemedim ya laaaaaa 😂😂😂
Kelimelere gerek yok bazen şarkılar anlatıyor.
toparlanıp eski haline dönmesi dileğiyle ♥️🙏🏼🌸
İnşallah kuzum eski haline dönecek ve daha güzel günleriniz olacak.. 🥰❤️
Rica ederim tatlım.. 😘🥰
Cevap
6Cevap
Sen yokken sol yanım acılı 😅
Neymiş ben yokken
Ok
"… Sen yokken ne gece ne de gündüz
Ne Ay var ne tek bi' yıldız
Her yer karanlık ve ıssız
Göremiyorum…"
Altıma yapmış gibi hissediyorum. Yürüsem olmaz dursam olmaz.
"Sen yokken gökyüzünde yıldızları izleyemedim çünkü hiçbiri senin yokluğunda parlamıyordu..🍀🗝️🖤"
Sen varken de yoktun o yüzden çok şeetme yane yokluğun koymuyoree 😂😂
Sen yokken ben kendimi buldum ve bu halimle oldukça iyiyim, zaten sen hep yoktun hayatımda, bundan sonra da olmayacaksın işte.
Sen yokken sol yanım hep boş kaldı
Gün gün azaldım
Hayatım daha güzel oldu
Sen yokken de vardım olmasan da varım
Hayırlı cumalar
Çay var 😊
Yok artık.. 😄
Sorma ne haldeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?