Tartışmanın üstünden 2 gün geçti. Sizce ben mi yazmalıyım?

Instagram'da +18 pozlar veren kadınları takip ettiğini gördüm ve kavga ettik. O da onları takipten çıkardı. Sinirlendim ve her yerden sildim. 2 gündür konusmuyoruz. Mesaj atıp barışmaya çalışır sandım ama yapmadı. Normalde beni sevdiğini hissediyorum ama bunu yapmasi tuhafıma gitti.. Sizce şu an ne yapmalıyım?
Tartışmanın üstünden 2 gün geçti. Sizce ben mi yazmalıyım?
Cevapla