Sevgilime bir şey sordum ve bana salakmısın lan sen dedi uğraşamam dedi bitirdim iki gündür bitti ben mi yazayım onu mu beklesem?

belki size basit gelecek ama cok zoruma gitti ben orda bir şeyler anlatmaya çalışırken bana o kadar işin gücün arasında birde seninle mi tartışacağım dedi bende bitirdim 4 5 yıldır birlikteyiz.
Sevgilime bir şey sordum ve bana salakmısın lan sen dedi uğraşamam dedi bitirdim iki gündür bitti ben mi yazayım onu mu beklesem?
Cevapla