Gayet iyi konuşurken müsait olunca yazacağım dedi 2 hafta oldu?

Çok fazla kırıldım artık konuşmak da istemiyorum ama son kez içimden gelenleri söylemek istiyorum. Bunun için yazmam lazım ama o kadar zamandan sonra yine ilk ben yazmak istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor
Gayet iyi konuşurken müsait olunca yazacağım dedi 2 hafta oldu?
Cevapla